יונדאי ולוסיטי קונספטתערוכת SEMA המפורסמת הנערכת בלאס וגאס, ממשיכה לצבור פופולריות במרוצת השנים כשהיא מושכת אליה יותר ויותר מציגים וקהל וגם את יצרניות הרכב עצמן. קצת לפני פתיחת דלתות התערוכה בסוף החודש, חושפת יונדאי, או יותר נכון הענף האמריקני של יונדאי, מכונית קונספט שנקראת ולוסיטי (Velocity – מהירות בעברית, בפשטות) והיא מבוססת, כפי שרואות עיניכם, על יונדאי ולוסטר.

יונדאי ולוסיטי מציגה עיצוב קשוח ו"מרוצי" עם גוף מונמך בצורה כמעט-אבסורדית. יש לה חישוקים בקוטר 19 אינץ' וספוילרים ומווסתי אוויר למשעי. גם הצביעה הייחודית ושלל המדבקות לא משאירות מקום לספק בכל הנוגע לכוונות המשורר. היא זוכה להתהדר במספר "1", כי זה ככל הנראה מה שהחבר'ה ביונדאי אמריקה חושבים עליה ובגלל שהיא לא באמת הולכת להתחרות באף אחד.

אם המראה החיצוני לא הרשים אתכם מספיק, מה שיש מתחת למכסה עשוי להשלים את החסר. זהו מנוע ה-1.6 ליטר של הוולוסטר, כשהוא זוכה לטיפול מסדנת השיפורים האגדית קוסוורת' (Cosworth). יש לו מגדש טורבו והספק של 400 כ"ס עם המון מומנט – 48.8 קג"מ, אמנם ללא ציון סל"ד, אבל אנחנו נשמח לזה בכל סל"ד.
כמו כן נהנית הוולוסטר המשופרת גם ממערכת צינון, מערכת ניהול מנוע משודרגת ומערכת פליטה ייחודית. על הבלימה אמונים בלמים מבית ברמבו כשעל ההתנהגות מתלים ובולמים מבין בילשטיין. גם הצמיגים מותאמים במיוחד לנהיגת מרוץ בימי קיץ (כי זה מה שיש להם בווגאס).