מספיק להביט בתמונות בכדי להבין את הצמא של חובבי הרכב לתרבות מוטורית בארצנו הקטנה. אנו במגזין 'אוטו' הרמנו את הכפפה והם השיבו לנו במלוא הכוח והגיעו בהמוניהם מכל קצוות הארץ: יהודים, ערבים, מבוגרים, צעירים, גברים, נשים – כולם כולם באו לחגוג איתנו אחה"צ של מוטוריקה, קצת לפני ערב שישי עם המשפחה. אז נכון, הם לא באו לראות מירוצים – בטח לא באמצע גבעתיים ולמרות כמה מנופחי-אגו שניסו לעשות רושם – אבל הם באו באלפיהם לשמוח, לחייך ולצפות במאות מכוניות מיוחדות ויפות שנאספו להן יחדיו בחנייה מתחת למערכת אוטו.
מקום של כבוד תפסו המועדונים: רודסטרים, אלפא-רומיאו ואלפא רומיאו קלאסיק, PSI, STI, אוטוספורט ועוד רבים אחרים הצטרפו לשלל מכוניות קלאסיות ומיוחדות – פרארי, מזראטי, רולס-רויס ואפילו רפליקה מגניבה לגמרי של המכונית המדברת K.I.T.T מהסדרה אביר על גלגלים. את הרחבה עיטרו גם מכוניות מבית סדנאות הספורט של יצרני היוקרה – AMG של מרצדס ו-M של ב.מ.וו – כמו גם שלל מכוניות שרירים אמריקניות ורכבי אספנות במצב תצוגה. אלפי הצופים נהנו מבירה, מוזיקה והרבה מצב-רוח טוב, ואף קיבלו מתנות מטעם אוטו.
מסיבת הרחוב של אוטו הוכתרה כהצלחה
צילום: מנהל
אז תודה לכל הנהגים והנהגות ולכל הצופים והצופות. אנחנו מאושרים שהצטרפתם/ן אלינו לחגיגה ומבטיחים – בשנה הבאה נחזור, אפילו יותר בגדול.