ניסאן נוטשם מלא: ניסאן נוט
אחיות לפלטפורמה: ניסאן NV200, ניסאן טידה, ניסאן ג'וק, ניסאן ליף, רנו לוגאן
מתחרות עיקריות: טויוטה ספייס ורסו, סיטרואן C3 פיקאסו, סקודה רומסטר

כדאי לדעת עליה: הנוט (Note) הותיק של ניסאן הוצג כבר בשנת 2004 והגיע לארץ בשנת 2006 ומאז הוא לא עבר שום שינוי משמעותי. רמת הבטיחות שלו היא 4 כוכבי ריסוק אך רק בגרסה הבכירה יותר (Acenta Plus), שעולה 114,900 שקלים בה מקבלים את כל ששת כריות האוויר. הייחוד של הנוט הוא תא נוסעים מרווח, כשגודל המכונית הוא יחסית קטן. הפטנט הוא כמו זה המוכר לתושבי הערים, בנייה לגובה. בגלל תכנון הפנים המוצלח יש בנוט מקום מספק לארבעה אנשים, גם כאלה בעלי מידות חריגות, אך את עניין הרוחב לא הצליחו לפתור, ולכן הנוסע החמישי יצטרך להיות קטן מידות אם הוא ירצה לשהות זמן ממושך ברכב. גילו המופלג (במונחים מוטוריים) של הנוט כבר נותן את אותותיו וזה מורגש בעיקר בתא נוסעים שמרגיש מיושן וברמת בטיחות שהיא בסדר, אך היום כבר התרגלנו לטוב יותר. המנוע הוא בנפח המקובל במשפחתיות של 1.6 ליטר והוא משולב לתיבה אוטומטית רגילה ומיושנת של 4 הילוכים, אך הביצועים טובים וצריכת הדלק טובה ביחס למשפחתיות, ופה הוא שוב מראה שקידמה זה לאו דווקא דבר טוב.
בארץ מולדתו של הנוט, יפן, כבר הוצג דגם חדש עם עיצוב חדש לחלוטין שצפוי לעשות עלייה ארצה במהלך 2013.

כל מה שטוב: מרווח, פרקטיות, ביצועים.
כל מה שרע: בטיחות, תא נוסעים קודר, מחליף יוצג בקרוב.
מה מקבלים: אלטרנטיבה טובה למכונית משפחתית, אך מרגיש מיושן.
גרסה מומלצת: Acenta Plus, היא היחידה שמגיעה עם 6 כריות אוויר.