רנו מגאןחברת קרסו, יבואנית רנו, מתחילה היום (ב') בשיווק רנו מגאן RS המחודשת. כמו בעבר תציע היבואנית את חורכת האספלט הצרפתית בצמד גרסאות: מגאן RS ומגאן RS קאפ (CUP). המחיר נשאר על כנו, זאת אומרת שה-RS תהיה שלכם תמורת 209,900 שקלים, כאשר מחיר גרסת הקאפ גבוה ב-10,000 שקלים, לסך של 219,900 שקלים.
כמו כלל דגמי משפחת המגאן (האצ'בק, קופה וסטיישן) גם גרסאות הרנו-ספורט, קיבלו רענון ב-2012, עם עדכון קליל לעיצוב החיצוני.
רנו מגאן RS בדורה הנוכחי הוצגה כבר ב-2009, אז עם "רק" 250 כ"ס ו-34.7 קג"מ (ב-3000 סל"ד), שניפק מנוע הטורבו ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר. עתה, מציעה הגרסה המחודשת הספק גבוה ב-15 כ"ס (265 כ"ס) ונתון מומנט משופר של 36.7 קג"מ (עדיין ב-3000 סל"ד), שיפור נאה של 2 קג"מ. הביצועים מעט יותר טובים עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות בדיוק (שיפור של 0.1 מאיות), ותמשיך להאיץ עד ל-255 קמ"ש (250 קמ"ש בעבר).
כמו בעבר, גרסת הקאפ עושה שימוש באותה יחידת הנעה ותיבת שישה הילוכים ידנית, כשעיקר השוני בניהן הוא כיול ממוקד יותר של מכלולי המכונית; דיפרנציאל מוגבל החלקה, צלחות בלימה מחורצות (בשני המקרים מבית ברמבו), צמיגים רחבים ב-10 מ"מ (235/40-18), וכיול שלדה ומתלים מעט יותר קשיח. אלו אמורים לקזז מספר מאיות בהקפת המסלול הקרוב לביתכם (או שלא...). מבחוץ תוכלו להבדיל בין הגרסאות על ידי פנסי הקסנון והחישוקים הצבועים בשחור מט שמקבלת גרסת הקאפ.

תא הנוסעים נשאר דומה, כאשר עיקר השינויים אל מול הגרסאות הרגילות מגיעים בדמות מושבים ספורטיביים ותומכים, מסך ייחודי המציג נתוני לחץ גדישה, כוחות G, זמני הקפה, שדרכו תוכלו גם לשנות את תגובות דוושות התאוצה והבלמים. אבזור המכונית נאה למדי; בין היתר עם גג שמש פנוראמי, מערכת שמע מקורית עם כניסות USB ו-AUX, דיבורית בלוטות', חיישני רוורס, גשם ותאורה ועוד.