ב.מ.וו M6 החדשה לצד קודמותיה
"שוק מכוניות היוקרה בארץ מעוות, לא נגיש ולכן גודלו מצומצם. בבריטניה תחום הפרימיום עומד על 23.5% מכלל שוק הרכב בעוד בארץ הוא ניצב על 3.5% בלבד. מתישהו, מישהו צריך להגיד אנחנו רוצים לתקן את העיוות ולהנגיש את שוק היוקרה. התיקון מתחיל לא רק במחיר האבסולוטי אלא באווירה. אני מאמין שבגלל התהליך שאנחנו מתחילים הנתח יגדל. לא נהיה אנגליה אבל תוך כמה שנים נגיע ל-8%-10%" את הדברים האלה אומר גיל אגמון, מנכ"ל דלק מוטורס, היבואנית החדשה של ב.מ.וו מתחילת השנה.
אגמון מאמין ששוק היוקרה יתיישר לפי רף המחירים החדש שקבעה דלק מוטורס עם ב.מ.וו פשוט כי לא תהיה לו ברירה אחרת. "כל המחירים יצטרכו להתיישר גם בשוק יד השנייה וגם בחדשות", מוסיף אגמון. "המחירים שלנו הם מחירי מחירון. זה לא מבצע והם יישארו כאלה. אנחנו מאמינים שכך נביא הרבה יותר לקוחות לתחום היוקרה. יצא לנו לראיין כ-200 לקוחות ואחד הדברים שחזרו ועלו הייתה תחושת הפראייר: 'הוא קנה בזול יותר ממני'".

הציפיות של אגמון לשנות את ההתנהלות ואת היקף המכירות בשוק היוקרה אולי נראות כעת קצת מוגזמות אבל צריך לזכור שאגמון ודלק מוטורס דברו על כך ששוק הרכב הישראלי יקפוץ למכירות של 200,000 כלים בשנה כשזה עוד נראה דמיוני. הם גם הובילו כמה מהלכים בולטים בשוק בהם למשל הוזלה משמעותית במחיר המשפחתית הגדולה וקירובה לזה של המשפחתית המקובלת. מעניין לראות האם גם הפעם תצליח דלק מוטורס להיות הטריגר לשינוי השוק.