שברולט מאליבו 2013
שברולט ארצות הברית פוצחת בקמפיין מכירות חדש-ישן שנקרא Chevy Confidence (או הביטחון העצמי של שברולט, בתרגום חופשי). תחת הסלוגן "אהוב או החזר" (Love it or return it), הקמפיין מאפשר לרוכשי מכוניות מדגמי החברה להחזיר אותן לסוכנות ולקבל את מלוא הכסף חזרה (כולל מסים, חוץ ממיסי העברת בעלות). כל זה בתנאי שהמכונית הייתה ברשותם יותר מחודש ופחות מחודשיים, אין עליה נזקים כלשהם ושעל מד המיילים שלה יופיע מספר הנמוך מ-4,000 מייל (כ-6,500 ק"מ). למי שזה משנה, המבצע יהיה בתוקף עד סוף חודש נובמבר השנה.

הקמפיין המיוחד נועד לקידום תחילת מכירתן של שברולט מאליבו החדשה ושל שברולט ספארק בארצות הברית, והוא ינסה למנף את התקופה הטובה של היצרנית, שרק לפני 3 שנים הכריזה על פשיטת רגל. באותה תקופה (2009), יצאה ג'נרל מוטורס בקמפיין כמעט זהה עם דגמי סאטורן.

בינתיים, בארץ הקודש, כל שנותר לנו הוא לקנא באמון שמביעה שברולט בלקוחות. או לצורך העניין, כל יבואנית בלקוחותיה שלה. למרות שאנחנו בטוחים שבחוזה הרכישה יהיו שלל סעיפים ואותיות קטנות, נדמה שמראות וקמפיינים שכאלה רחוקים מכאן שנות אור.