מקלארן MP4-12C ספיידרבזמן שהעיתונות רוחשת ומתלחשת על תוכניות ופיתוחים של מחליפתה של מקלארן F1, מסיחה יצרנית מכוניות-העל הבריטית את תשומת הלב של כולם עם גרסה פתוחת-גג של המכונית הסדרתית שלה, מקלארן MP4-12C. היא לא מפרסמת הרבה פרטים, למעט הנעה זהה לזו של הגרסה המקורית, שכוללת גם את ההספק המשודרג שעומד על 616 כ"ס. התוצאה צפויה להיות מכונית-על פתוחה מהירה במיוחד, כאשר הסגורה מאיצה ל-100 קמ"ש ב-3.1 שניות בלבד ומגיעה למהירות מירבית של 330 קמ"ש. ויתור על הגג משמעו לרוב פשרה קלה בביצועים עקב תוספת משקל מאחר והמחסור בגג מצריך חיזוקים במקומות אחרים, אבל נכון לעכשיו מקלארן לא מפרסמת את הנתונים.

באותה נשימה מפרסמת מקלארן ראיון עם נהג קבוצת הפורמולה 1 שלה, ג'נסון באטון, שמספר על היתרונות שבנסיעה במכונית פתוחה. "ללא גג, הנהג מרגיש הרבה יותר קרוב למכונית ולכביש", הוא אומר. "אתה ער הרבה יותר לצלילי המנוע ולרעשי הסביבה; אתה מריח את הצמיגים ואת הבלמים ויודע בדיוק איפה אתה נמצא".

נכון לעכשיו, אנחנו זוכים רק לתמונה חלקית אחת של מקלארן MP4-12C ספיידר, ולמעט מאוד מידע. הפרסום כולל הבטחה למידע נוסף, וכנראה שגם תמונות, בימים הקרובים. אנחנו כבר מחכים עם פנקס הצ'קים.