הונדה C קונספטהונדה לא רוצה להישאר מאחור בכל הנוגע לשוק הרכב הצומח ביותר בעולם, השוק הסיני. אי לכך מאותתת היצרנית היפנית על כוונתה להשקיע משאבים בפיתוח ותכנון כלי רכב המותאמים בראש ובראשונה לשוק הסיני, ואח"כ לשאר השווקים בעולם. תערוכת בייג'ין, מן הסתם, היא המקום להציג את מרכולתך העכשווית או העתידית, למי שרוצה לפתח מעט את סקרנות הצרכן הסיני. וזה בדיוק מה שהונדה מנסה להשיג עם צמד מכוניות קונספט המתקראות הונדה C והונדה S.

הונדה C היא מכונית סדאן בגודל בינוני שעל פי היצרנית מפותחת במיוחד עבור השוק הסיני. האות C מייצגת את המילים 'גזעי' (Cool), 'אתגר' (Challenge), ו-China (כן כן, חנופה יפנית). "הקונספט C משדרת עיצוב ספורטיבי ייחודי ששואב השראת דמותו של דרקון", על פי החברה היפנית. חנופה כבר אמרנו...
הזרוע הסינית של הונדה הובילה את תכנון המכונית, כאשר תוכניות הפיתוח נעשו בשיתוף 'הונדה יפן'. לפחות כרגע הונדה אינה מפרסמת פרטים נוספים אודות המכונית, אך מודיעה כי תערוכת בייג'ין 2013, היא תאריך היעד להצגת דגם סידרתי המבוסס על מכונית הקונספט.

הדגם השני, קונספט S, הוא מיניוואן שפותח גם הוא עם התבססות על השוק הסיני, אך מיועד לשיווק גלובלי בהמשך. כאן האות S מייצגת את המילים מעוצב (Stylish), 'חוכמה' (Smart) והפתעה (Surprise). מכונית זו תעשה שימוש בטכנולוגיה היברידית ותציע לצרכנים הנאה מנהיגה כמו גם ידידותיות גבוהה לסביבה, כך הונדה. גם כאן תאריך היעד להצגת הדגם סדרתי הוא במהלך השנה הבאה.