קיה סולשם מלא: קיה סול.
מתחרות עיקריות: ניסאן ג'וק, סוזוקי SX4, סקודה יטי.
כדאי לדעת עליה: הסול היא מכונית קרוסאובר קומפקטית שנראית כמו מכונית פנאי אבל אין לה הנעה כפולה. העיצוב של קיה שיקי ועכשווי והמבנה הקופסתי תורם למרווח הפנים. למרות שתא המטען קטן יחסית (340 ליטר עד 818 ליטר עם מושבים מקופלים), ישנם הרבה תאי אחסון בפנים המכונית שמפצים. היא מגיעה עם היצע של שני מנועים, בנזין ודיזל, שניהם בנפח 1.6 ליטר, כאשר מנוע הבנזין מספק 140 כ"ס והדיזל 128 כ"ס. המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית ולדיזל ישנה גם גרסה ידנית. נוחות הנסיעה לוקה בחסר והביצועים בגרסת הבנזין עומדים על 10 שניות ל-100 קמ"ש עם מהירות מירבית של 179 קמ"ש (11.3 שניות ו-177 קמ"ש מירביים בדיזל האוטומטית). צריכת הדלק סבירה בהחלט עם 13.8 ק"מ לליטר בבנזין ו-16.9 ק"מ לליטר בדיזל האוטומטית.
כל מה שטוב: עיצוב, מרווח פנים, אבזור.
כל מה שרע: נוחות נסיעה לא טובה ותא מטען מצומצם.
מה מקבלים: האצ'בק נאה שמנסה לנפץ את האפרוריות של המשפחתיות הקומפקטיות ומקנה ערך מוסף למחיר.
גרסה נבחרת: גרסת הבנזין – 118,000 שקלים.