גרייט וול באוטומוטוראחת המכוניות המעניינות יותר בתערוכת אוטומוטור 2012 עבור שוק הרכב המקומי, ניצבה באופן צנוע למדי בעמדה של גרייט וול הסינית. מדובר ב-C10, סופר מיני באורך של 381 ס"מ ועם בסיס גלגלים של 246 ס"מ שמזכירה (מאוד) במראה ובמבנה את טויוטה יאריס היוצאת. מדובר בגרסה מחודשת למכונית שכבר פגשנו בעבר ואשר עומדת עתה בתקינת יורו 5. שיווקה בארץ אמור להתחיל בשבועות הקרובים.

גרייט וול C10 מצוידת במנוע בנפח 1.5 ליטר שמייצר 95 כ"ס אך מוצעת כרגע אך ורק עם תיבה ידנית. זו הסיבה שהיבואנית, שנמצאת כעת במשא ומתן על המחירים עם היצרנית, שואפת למקמה באזור ה-70,000 שקלים. מדובר כמובן בתחום שהפך תחרותי בתקופה האחרונה. הכוונה היא להביאה עם אבזור עשיר שיכלול אפילו עור וגג נפתח, שיהוו נקודת ייחוד אל מול המתחרות הפשוטות בדרך כלל שמוצעות בתחום. אלו גם יסייעו להתגבר על המחסום הפסיכולוגי שיעמוד בפני הקהל הלקוחות אל מול היצרנית הסינית, שעדיין אינה מוכרת מספיק בארץ.

בתערוכה הוצג גם ה-H6, רכב הפנאי של החברה שבמהדורה האירופאית שלו מצויד במנוע 2.4 ליטר שמייצר 160 כ"ס. הבעיה שבתקינת יורו 5 מוצע רכב זה רק עם תיבה ידנית, מה שיקשה על שיווקו בארץ.