אוטומוטור 2012
באירוע מקדים לתערוכת אוטומוטור סיפר המארגן, דורון גילר, על הכוונה לחזור ולערוך את תערוכת הרכב הישראלית אחת לשנה. לטענתו, דלק-מוטורס, יבואנית מאזדה, פורד וב.מ.וו, שלא תגיע השנה לתערוכה כבר הבטיחה את השתתפותה בתערוכת 2013. הצעד הזה נשמע מעניין במיוחד בגלל שלתערוכה הנוכחית, שתיפתח ביום א' הקרוב, נרשמה היעדרות גדולה יחסית של יבואניות. זאת כאשר לדלק נלווים קבוצת כלמוביל (יונדאי, מיצובישי, מרצדס), קרסו (רנו, ניסאן, אינפיניטי), יפנאוטו (סובארו) ועוד מותגים שלא ישתתפו באוטומוטור 2012.

גילר מעדיף להסתכל על החלק המלא של הכוס ולציין שהתערוכה הנוכחית תייצג את שוק הרכב המקומי כמו שהוא כיום ובכמה רבדים. הוא מעדיף לדבר על יבואניות שחזרו לתערוכה כמו צ'מפיון (קבוצת פולקסווגן) ויוניון מוטורס (טויוטה, לקסוס) שעומדת ליצור תצוגה מרשימה ועשירה ביותר, או על מציגים חדשים כמו בטר פלייס ואוטו איטליה – יבואנית פרארי ומזראטי. אין ספק שהמותגים האקזוטיים מאיטליה הביאו זריקת עידוד גדולה לתערוכה, שלא לומר הצלה. המכוניות האלה משכו כמובן את מירב תשומת הלב באירוע המקדים.

התערוכה תיפתח בחול המועד פסח, ב-8 באפריל ותיערך עד יום ד' 11 באפריל, בין השעות 10:00 בבוקר ל-21:00 בערב. מחיר הכרטיס אינו זול ויעמוד על 89 שקלים.