ביואיק אנקלייב
ביואיק אנקלייב (Enclave), אח תאום לשברולט טרוורס ול-GMC אקדיה מתרענן לקראת שנת הדגם הבאה. האנקלייב הוצג בתערוכת דטרויט 2006 ויחד עם שני אחיו שזכו לעדכון לאחרונה, מציג מראה מחודש ותוספות בטיחות ואבזור.
בנגזרת העיצוב מקבל האנקלייב חזית מחודשת הכוללת תאורת קסנון כסטנדרט ופנסי לד כתאורת יום. מכסה מנוע חדש גם הוא עם גריל "מפל המים" בצבעי שחור וכרום כשמאחור נמצא פגוש מעודכן, פנסי לד ויציאות פליטה מוכרמות חדשות. מהצד ביואיק מסתפקת בעדכון לעיצוב החישוקים שמוצעים במידות של "19 או "20 אינץ'.

בתא הנוסעים ביצעה ביואיק כמה עדכונים להעצמת תחושת הפרמיום. ביניהם עדכון לתאורה היקפית סביב הדשבורד שמעכשיו מואר באור "כחול-קרח" (על פי ביואיק). גם אפשרויות בחירת שילובי הצבעים בתא הנוסעים חודשו. המושבים מלפנים קיבלו שמונה מצבי כוונון חשמליים כולל 4 מצבים למשענות הראש. ביואיק מצהירה על איכות משופרת בכל הנוגע להרכבה ולאיכות החומרים בתא הנוסעים. מערכות הנוחות והבידור מקבלות גם הן עדכון, בין היתר עם מסך LCD חדש כסטנדרט, מערכת בקרת אקלים עם שלושה אזורי פיקוד ואפשרות למערכת ניווט מקורית.
ביואיק מציגה מתיחת פנים לאנקלייב
צילום: מנהל
כמו בעבר, האנקלייב ממשיך להציע שבעה או שמונה מושבים, השורה השנייה מקבלת את מערכת הקיפול החכמה (SmartSlide), המאפשרת קיפול ומעבר נוח ומהיר לשורה השלישית. אגב, מאחורי שורה זו נותרים כ-660 ליטר מכובדים לתא המטען (3,263 עם שתי שורות נוסעים מקופלות).

בתחום הבטיחות רוב המערכות המוכרות נמצאות במפרט. כולל 7 כריות אוויר, הכרית השביעית היא כרית "אמצע", שהיא כרית אוויר הממוקמת בצד הפנימי של מושב הנהג ותפקידה להגן על הנהג והנוסע ממגע הרסני ביניהם.

בצד הטכני עדכנה ביואיק את כיול המתלים (כולל החלפת חלקי מתלה בחדשים), לשיפור נוחות הנסיעה ושליטה טובה יותר במרכב. ביואיק אינה מבצעת עדכון ליחידת ההנעה, מנוע ה-3.6 ליטר V6 נשאר כבעבר, הוא משודך לתיבת שישה הילוכים (שקיבלה פקדים חדשים) ומוצע עם הנעה כפולה או קדמית.

את הופעת הבכורה עורך האנקלייב המחודש בתערוכת ניו יורק שנפתחה אתמול כשתחילת שיווק הרכב מתוכננת לסתיו הקרוב.