טויוטה קאמריכפי שפרסמנו בעבר, טויוטה ישראל רוצה לייבא כלים אמריקניים של היצרנית היפנית וזה קורה מהר יותר ממה שדובר תחילה. כבר בסוף השנה הזו עשויים לנחות בארץ שני דגמים חשובים ביותר עבור היבואנית המקומית. שני הכלים הראשונים שינחתו בארץ הם ההיילנדר והקאמרי החדשה והמאוד חשובה, שייצורה בתקינה אירופאית הופסק עם המעבר לדור הנוכחי.

טויוטה קאמרי תגיע אלינו בגרסת ה-2.5 ליטר עם 178 כ"ס בסוף השנה הנוכחית, כאשר במהלך 2013 תצטרף אליה הגרסה ההיברידית עם מנוע 2.4 ליטר וסה"כ 203 כ"ס.
בסוף השנה הנוכחית ינחת כאן גם טויוטה היילנדר, רכב פנאי גדול עם שבעה מקומות אשר יכול להתחרות ביונדאי סנטה-פה (גם אם קרוב לוודאי שיהיה יקר יותר). הוא יגיע עם מנוע 3.5 ליטר V6 שמייצר 270 כ"ס, שישודך לתיבה עם 5 הילוכים.
טויוטה תייבא מכוניות מאמריקה
צילום: מנהל
טויוטה היילנדר
ב-2013 יצטרף למבחר גם המיניוואן הגדול של טויוטה שמוכר בארצות הברית בשם סיינה. הרכב הגדול, שמציע אפשרות לשמונה מקומות (כולל נהג), מצויד אף הוא במנוע ה-3.5 ליטר – כאן עם 266 כ"ס – אך משודך לתיבה אוטומטית עם 6 הילוכים.

טויוטה מתכוונת לחשוף את ההיילנדר ואת הקאמרי הרגילה וההיברידית לקהל הישראלי כבר בתערוכת אוטומוטור הקרובה, בה מתכננת היבואנית תצוגה גדולה ביותר.