לקסוס RX3 שנים לאחר שהוצג לקסוס מרעננת את ה-RX, רכב הפנאי היוקרתי, ומצ'פרת אותו בעיצוב מחודש ומעודכן. גרסת הכלאיים גם מקבלת מצבי נהיגה חדשים.

מתיחת הפנים עדינה יחסית וכוללת עדכון לחלק הקדמי, עם גריל ופנסים חדשים המיישרים קו עם ה-GS החדשה. בחלק האחורי ובפנים הרכב המצב נשאר כמעט זהה, עם גלגל הגה חדש ונגיעות בקונסולה המרכזית.
יחידות ההנעה של לקסוס RX נותרו ללא שינוי, והוא מוצע עם מנוע בנזין 3.5 ליטר V6 עם הספק של 277 כ"ס ובגרסה היברידית עם 299 כ"ס. אבל גרסת הכלאיים מקבלת שלושה מצבי נהיגה חדשים – מצב ספורט, מצב ECO ומצב חשמלי בלבד. במצב ספורט, משפר את תגובות דוושת התאוצה וההגה, ומפחית את התערבותן של מערכות העזר כמו בקרת היציבות. מצב ה-ECO נועד "לעמעם" את תגובת דוושת התאוצה על-מנת לחסוך בצריכת הדלק. המצב החשמלי (EV), כשמו כן הוא, מאפשר נסיעה המשתמשת במנוע החשמלי בלבד, ומיועד בעיקר לנסיעות איטיות בתוך העיר. בלקסוס לא גיבו את הצהרותיהן לגבי מצב זה בזמן או מרחק.

בשתי הגרסאות, הבנזין וההיברידית, תוצע רמת אבזור העונה לשם 'F Sport' (לקסוס יצרה את זרוע F כדי להתחרות ב-M של ב.מ.וו, AMG של מרצדס ודומיהן). רמה זו תציע בולמים משופרים, ידיות להעברת הילוכים לצד ההגה ומראה קצת יותר "קרבי", בעיקר באזור הגריל הקדמי.