מזראטי גראנטוריסמו ספורטבעיני רבים היא עדיין יפהיפה אמיתית, אולם מזראטי גראנטוריסמו S כבר איתנו 4 שנים (הוצגה ב-2007) ולכן אך טבעי שהגיע הזמן לשינוי קל.

השינוי הראשון מתחיל בשם. במקום גראנטוריסמו S אמרו מעכשיו גראנטוריסמו ספורט. ובכך מזראטי מיישרת קו עם הגראנקבריו (GranCabrio), אחותה בעלת גג הבד המתקפל שהגרסה הקרבית שלה גם זכתה לכינוי 'ספורט'.

חיצונית, השינויים מתמקדים ברענון החזית עם פגוש קדמי בעל פתחי יניקה גדולים יותר לצורך קירור יעיל יותר של המנוע והבלמים (בכל זאת, מכונית ספורט). בנוסף, נוספו נורות לד לתאורת יום בתוך הפנסים הקדמיים ואילו מאחור השינויים זניחים וכוללים פנסים מעט כהים יותר.
גם בתא הנוסעים לא נרשמו שינויים מרחיקי לכת. המושבים הקדמיים והאחוריים זכו לעיצוב שונה וההגה עצמו הוחלף בחדש עם עיצוב, שלדברי מזראטי: "משדר יותר דינמיות לעיניי הנהג".

מתחת למכסה המנוע נמצא את אותה יחידת V8 מוכרת בנפח 4.7 ליטר כמו בעבר, אולם כעת היא מנפקת 460 כ"ס במקום 440 כ"ס בגרסה טרום מתיחת הפנים. אגב, בגראנקבריו ספורט, נמצא "רק" 450 כ"ס מאותה יחידת כוח. מזראטי אינה מפרסמת את נתוני הביצועים של המכונית ובכך היא משאירה מעט עניין לחשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה הקרובה.