אודי TT RS פלוסנכון, כשמוסיפים "פלוס" לשם של רכב, זה מעלה אצלנו קונוטציות של מכוניות כמו שברולט אופטרה זל"ל (זכרונה לא לברכה, למקרה שתהיתם), אבל כשאודי עושה זאת, ועוד בשידוך לדגם מעניין כדוגמת גרסת ה-RS של ה-TT, אנחנו כבר מאוד מתעניינים.
גרסת ה-RS של אודי TT קיימת עוד מ-2009 כגרסת העל של מכונית הספורט הקטנה של אודי. היא לוקחת את מנוע ה-2.5 ליטר 5 ציל' של קונצרן פולקסווגן, ומוסיפה לו מגדש טורבו לקבלת 340 סוסים ו-46 קג"מ. ביחד עם הנעה כפולה מתקבלת חבילת התנהגות מאוד מעניינת – ומאוד חזקה.
כל זה היה, כאמור, ב-2009. שנת 2012 מצרפת למבחר את גרסת העל של גרסת העל – ה-TT RS פלוס. גרסה זו מוסיפה 20 סוסים (סה"כ 360) וכ-1.5 קג"מ (סה"כ 47.5) למניין, מה שמאפשר למכונית להאיץ עד למהירות של 280 קמ"ש. ניתן לבחור בין תיבה ידנית בת ששה הילוכים, לתיבת מצמד-כפול בת שבעה ופונקציית בקרת שיגור (Launch Control), וכן בין גרסת קופה סגורה, לגרסת רודסטר פתוחה.
הקופה עם תיבת ה-S--טרוניק מאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות בלבד (4.3 עבור תיבה ידנית) ולרודסטר יקח עוד עשירית השנייה בשני המקרים. נתונים אלו אפשריים גם בזכות משקל עצמי של 1,450 ק"ג לגרסת הקופה, ועוד כ-60 ק"ג לקבריולה. צריכת הדלק הממוצעת היא 11.8 ק"מ לליטר, בהנחה ותצליחו להתאפק מללחוץ על הדוושה. על המכונית מורכבים צמיגי 255/35-19 וכאופציה ניתן להתקין את המתלים המגנטיים של אודי. מעבר לשינויים אלו, המכונית מכילה מספר נגיעות פנים וחוץ שאמורות להבדיל אותה מ-TT RS "רגילה", ואם לא הן – אז המחיר יעשה את העבודה. המכונית מתחילה מכ-60,000 אירו לגרסת קופה ידנית, ועד כ-65,000 אירו לגרסת רודסטר עם תיבת ה-S-טרוניק.