אקורה ILXלפני מספר שבועות סיפרנו לכם על ה-ILX, גרסתה של אקורה לסיוויק של החברה-האם. אז, כשהוצגה במסגרת תערוכת דטרויט, היא עוד הוגדרה כקונספט, אך היום בשיקגו מדווחים לנו על הפרטים המלאים של הסיוויק המפוארת המיועדת לארה"ב.
למעשה זו הפעם הראשונה בה אקורה מציעה משפחתית יוקרתית. אומנם בעבר אקורה הציעה ללקוחותיה את המקבילה שלה לסיוויק, אך הייתה זו גרסת הקופה בעלת ה-3 דלתות. כרטיס הכניסה לדגמי הסדאן של המותג היה רק מדגמים בקטגוריית המשפחתיות הגדולות. כניסה לפלח שוק חדש יכולה להגדיל משמעותית את מכירות המותג במיוחד כשמדובר ברכב מקטגוריה נמוכה יותר.
שלושת מנועי הבנזין של ה-ILX מופיעים כעת עם פרטיהם המלאים: ה-2.0 ליטר יציע 150 כ"ס ב-6,500 סל"ד ו-19.4 קג"מ ב-4,300 סל"ד, ובעזרת שידוך לתיבה אוטומטית בת 5 הילוכים יספק 10.2 ק"מ לליטר בעיר, ו-13.6 ק"מ לליטר מחוץ לעיר. מנוע ה-2.4 ליטר יספק 201 כ"ס ב-7,000 סל"ד ו-23.5 קג"מ ב-4,300 סל"ד, וישודך לתיבה ידנית בת ששה הילוכים שתעזור לו לספק בין 8.5 ל-12.3 ק"מ לליטר בהתאמה. הגרסה ההיברידית היא יחידת ה-IMA המוכרת, שתוצע גם בהונדה סיוויק החדשה שנחשפה לפני כשנה. למעשה זו גם הפעם הראשונה בה אקורה מציעה גרסת כלאיים בין דגמיה. מדובר במנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי קטן בן 20 כ"ס מספקים יחד 111 כ"ס ו-17.5 קג"מ מ-1,000 סל"ד ועד 3,000. ביחד עם תיבה רציפה, יחידת ההנעה הזו מספקת בין 14.9 ל-16.1 ק"מ לליטר.
 ILX סדרתית – גרסת הפאר של הונדה סיוויק
צילום: מנהל
בהתאם למיצוב היוקרתי, ה-ILX תאפשר חבילות אבזור עשירות המכילות פריטים כמושבי עור, מערכת סטריאו 360 וואט, מצלמת רוורס, כניסה והתנעה ללא מפתח, מערכת ניווט מובנית ודיסק קשיח.
מכירות אקורה ILX בארה"ב, יחלו באביב השנה והמחיר צפוי להתחיל באזור 30,000 דולר.