אלפא רומיאו ג'ולייטהבאלפא רומיאו ישראל מציינים סיום שנה מוצלחת ב-2011 עם עליה של 28% במכירות ל-648 כלים. זהו הבדל משמעותי, מציינים במותג, לעומת 151 כלים ב-2008. באלפא ינסו לשמור על המומנטום הזה למרות ש-2012 נראית כרגע כשנת מעבר עבורם. זאת בייחוד כאשר ה-159 – המכונית הנמכרת ביותר שלהם ב-2011 – עוזבת בימים אלה את המבחר (נותר מלאי קטן של גרסאות ידניות) והמחליפה תופיע רק במהלך 2013.
הלפיד מבחינת אנשי אלפא רומיאו ישראל עובר כעת לידי הג'ולייטה שאמורה להוביל את מכירות המותג. למעשה בזכות הגעת גרסת ה-TCT כפולת המצמדים שואפים במותג להוביל את מכירות הפלח שכולל את אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1. המטרה שלהם היא להגיע ל-500 מכירות ב-2012 (לעומת 161 מכוניות ב-2011). מספרים שאפתניים למדי גם בהתחשב בכך שהתיבה החדשה עלתה ארצה בג'וליה רק במהלך ספטמבר 2011.
לפחות כרגע נראית 2013 כשנה החשובה מבחינת מותג היוקרה האיטלקי כשחלק מהדגמים יחשפו בשנה זו אך יגיעו אלינו רק ב-2014. בתקופה זו אמור המותג להציג גרסת סטיישן לג'ולייטה ומעט אחריה גם מהדורת סדאן חשובה במיוחד עבור השוק המקומי. זה המקום להזכיר כי גרסת סדאן של אלפא רומיאו ג'ולייטה כבר נחשפה בתערוכת דטרויט האחרונה כדודג' דארט החדשה, וכי פיאט עובדים על משפחתית משלהם שתבסס על אותם מכלולים.
באמצע 2013 אנחנו צפויים לראות את הג'ולייה, מחליפתה של ה-159. כמו ה-159, כך גם הג'ולייה תוצג בגרסאות סדאן וסטיישן, אך טרם הוחלט אם גם גרסת הסטיישן תעלה ארצה. בכל מקרה הג'ולייה לא תגיע אלינו לפני 2014.
לקראת סוף 2013 צפויה אלפא לעשות מהלך מעניין במיוחד עם הצגת מכונית מיני קטנה מהמיטו. פרטים אודותיה טרם נחשפו רשמית, וגם היא תגיע ארצה רק במהלך 2014.
חידושי אלפא רומיאו ישראל לשנתיים הקרובות
צילום: מנהל
בנוסף אחרי שנים של הצהרות נראה כי הפעם אלפא באמת יורדת לשטח, תודות להשתלטות פיאט על קרייזלר. במהלך 2013 צפויה אלפא להציג זוג דגמי שטח: הראשון קומפקטי ויתבסס על פלטפורמת ג'יפ קומפאס-פטריוט, השני על פלטפורמת גרנד צ'רוקי.
אם לא די בכך, אז במהלך 2013 צפויה הצגת ה-4C – מכונית הספורט הקטנה ומרתקת בעלת מנוע מרכזי – מיטו מחודשת וגם סימנים לגרסת חמש דלתות לסופר מיני. גרסה זו תופיע רק בדור הבא של אלפא רומיאו מיטו.