פרארי 458 איטליה3 מיליון שקלים שילם לקוח ישראלי עבור ה-458 איטליה הזו שלפניכם. כנראה המחיר הגבוה ביותר ששולם על רכב חדש בישראל. כמובן שאף אחד לא יטעה לחשוב שפרארי 458 איטליה היא מכונית זולה, אך במקרה הזה שליש ממחירה – כמיליון שקלים – ניתן לזקוף לרשימת התוספות שהתווספה למחיר הבסיס. רשימה זו כוללת: סכמת צביעה דו-גונית, גג שחור וגוף בצבע פנינה מיוחד, מערכת שמע משודרגת של JBL והחלפת כל חלקי הפלסטיק השחורים בקרבון. כמו כן הוחלפו הדיפונים מאחורי המושבים וברצפה (מלבד לעור) והותקנו מושבים מיוחדים – שילוב של מושבי ספורט עם תפעול חשמלי.
אבל זה לא הכל, כדי ליצור את המפרט הייחודי הזה, ישב הלקוח עם פרננדו אלונסו בכבודו ובעצמו. הוכחה לכך ניתן למצוא בלוחית הקדשה חתומה על ידי אלונזו, הממוקמת על גב תא הנהג, מאחורי המושבים.
פרארי 458 איטליה, נחשפה בתערוכת פרנקפורט 2009 והחליפה את ה-F430. עבור פרארי היא סימלה את החזרה לשיטת הכינוי המציינת את מספר הצילינדרים יחד עם נפח המנוע, כמו ב-308 וממשיכותיה עד ה-348. ליבה של המכונית הוא בתצורת V8 (כמובן) בנפח 4.5 ליטר המפיק 570 כ"ס. יחד עם משקל של 1,380 ק"ג בלבד, מתקבלים ביצועים מסמרי שיער: 0 ל-100 בפחות מ-3.4 שניות ומהירות מרבית של 325 קמ"ש. פליטת ה-CO2 עומדת על 320 גרם/ק"מ – כמו של 3 דגמי סוזוקי אלטו...