אקורה RDXלצד ה-NSX קונספט וה-ILX קונספט (הסיוויק היוקרתית), אקורה השיקה את הדור השני ל-RDX, הקרוסאובר הקומפקטי שלה על בסיס הונדה CR-V. רכב הפנאי הקטן, המכיל חמישה מקומות ישיבה, יקבל יחידת הנעה חדשה שנלקחה היישר מהאקורד של הונדה. מדובר במנוע 3.5 ליטר V6 המספק 273 כ"ס, ובצעד מעניין מחליף את היחידה המוגדשת בת 2.3 הליטרים של הדגם הקודם. על אף הגידול בנפח מצהירה אקורה על שיפור בתצרוכת הדלק הבינעירונית עבור הדגם בעל הנעה קדמית, מכ-11 ק"מ לליטר למעט פחות מ-12. צריכת הדלק העירונית נותרה על כ-8.5 ק"מ לליטר. החסכון הושג בין השאר בזכות תיבת ששה הילוכים עם ממיר מומנט חדש. בנוסף, תוצע כאופציה מערכת הנעה כפולה חדשה וקלה מבעבר.
הדגם החדש מתבסס על ה-CR-V החדש שהוצג בספטמבר 2011 ומציע ממדים גדולים מקודמו: ארוך ב-3 ס"מ (466 ס"מ) ועם בסיס גלגלים שצמח ב-4 ס"מ לכדי 268.5 ס"מ. מימד הרוחב נותר דומה (187.5 ס"מ) בעוד הגובה הצטמק בכ-2.5 ס"מ לכדי 163 בסה"כ. בהתאם, מצהירה אקורה על גדילה במרחב הפנימי, פתחי דלתות רחבים יותר, תא מטען בנפח גדול יותר ועם פתיחה חשמלית. פנים המכונית יציע דונאמים של עור, מערכת מיוחדת לבידוד רעשים, מצלמת רוורס והתנעה ללא מפתח. חבילת טכנולוגיה תוסיף לכך מערכת ניווט עם זיהוי קולי, מפות מזג-אוויר, כונן-קשיח בנפח 60 ג'יגה-בייט ועוד.
כמו ה-ILX, גם ה-RDX ייוצר בארה"ב כשמכירות יחלו באביב השנה. מחיר הבסיס צפוי להיות נמוך מ-30,000 דולר בארה"ב.