אודי A4 אולרוד
אין מקום טוב יותר לחשוף רכב שטח חדש מאשר תערוכת רכב אמריקיאית. אומנם ה-A4 אולרוד של אודי אינו רכב שטח אמיתי ובעצם מהווה גרסת סטיישן עם הגבהה קלה של הגחון ותוספת של פלסטיק שחור סביב הרכב למראה "ג'יפי" הקשוח, אבל עדין אין עוררין לגבי אהבתם של האמריקאים לרכבי השטח שלהם ולכן דטרויט מתאימה כל-כך. זאת אולי הסיבה מדוע אודי בחרה להציג בדטרויט 3 דגמי שטח: A6 אולרוד, ה-Q3 Vail קונספט וגם את ה-A4 אולרוד
אודי A4 אולרוד מציג זהות מוחלטת לשאר דגמי ה-A4 בתא הנוסעים בפרט, אך גם במראה החיצוני למעט נגיעות עיצוב מתבקשות. מאחר ובכל זאת צריך להקנות לאולרוד חזות קשוחה יותר אותו פלסטיק שחור מכסה את תחתית הפגוש הקדמי ומכיל בתוכו את פנסי הערפל שקיבלו עיצוב קצת שונה משאר הסדרה ובמרכז פלסטיק דמוי אלומיניום היוצר את הרושם ש"כאילו" יש מיגון מתחת למרכב. בצדדים ניתן לראות את הפלסטיק על חיפוי הגלגלים לצורך ניפוח המראה וחצאיות בולטות בסגנון של מדרגות צד. מאחור הפס השחור עדין יותר ובעיקר בולט חיפוי האלומיניום בתחתית. לסיום המראה הוסיפו צמד גגונים.
אודי A4 אולרוד חדשה (וידאו)
צילום: מנהל
לא כל המנועים של ה-A4 יגיעו לאולרוד. באגף הדיזל נמצא צמד מנועי 2.0 ליטר (143 ו-177 כ"ס) ועוד V6 בנפח 3.0 ליטר (245 כ"ס). באגף הבנזין המנוע היחידי שיוצע הוא מנוע ה-2.0 ליטר המוכר עם הספק של 211 כ"ס. כל המנועים יוצעו עם תיבת ה-S-טרוניק של אודי או עם תיבת הילוכים ידנית וכולם כמובן יעבירו את הכוח לארבעת הגלגלים.
השיווק יחל בחודשים הקרובים.