שברולט קפטיבה ספורטשברולט ישראל מסתערת על תחום הפנאי הקל. המותג שעד כה נעדר מהתחום הנשלט על-ידי יונדאי ix35, ניסאן קשקאי וקיה ספורטאז', מנסה לחדור לשם בדרך מקורית יחסית, עם גרסת 5 מושבים של הקפטיבה. כפי שסיפרנו לכם בעבר, הגרסה נקראת קפטיבה ספורט והינה למעשה תאומה של אופל אנטרה (שגם צפוי להגיע אלינו במחצית השנייה של 2012).

שברולט קפטיבה ספורט יוצע עם מנוע ה-2.4 ליטר המוכר (182 כ"ס), הנעה קדמית ועם תג מחיר של 170,000 שקלים הוא יוכל להתחרות בגרסאות היקרות של המתחרים. גרסה מהודרת יותר של הרכב תעלה 188,000 שקלים ותכלול ריפוד עור, תפעול חשמלי למושבים, בקרת אקלים ובקרת שיוט. גרסת ה-3.0 ליטר (264 כ"ס) כפולת ההנעה תעלה 215,000 שקלים (שזה למעשה מקביל למחיר הקפטיבה 7 מקומות בגרסת ה-2.4 ליטר) ותכלול בנוסף גג נפתח ומצלמה אחורית.
הקפטיבה ספורט קצר ב-6 ס"מ (4,575 ס"מ) מהגרסה הרגילה, ונראה מעט שונה מהדגם המוכר, בייחוד בחלק האחורי. עם זאת הוא גדול משמעותית מאשר המתחרים הקוריאנים שכן במקור הוא תוכנן להתמודד מול הסנטה-פה והסורנטו הגדולים יותר.

בשנת 2011 נמכרו 477 מדגמי הקפטיבה וזאת לעומת 2,650 יחידות ליונדאי, 2,020 יחידות לניסאן ו-1875 יחידות לקיה. ב-UMI, היבואנית, מעריכים כי היות והגרסה הזו פונה לפלח שוק גדול יותר, הם יצליחו למכור הרבה יותר מבעבר.