טויוטה איגו
בדיוק כמו אחיותיה, סיטרואן C1 ופיג'ו 107, גם טויוטה אייגו עוברת מתיחת פנים. גם כאן מדובר בשינויים קלים בעיקר לחרטום בשם ההגנה על הולכי הרגל והוספה של פנסי לד לחזית.
האייגו מגיעה עם אותו מנוע 1.0 ליטר שמשרת את סיטרואן C1 ואת פיג'ו 107, לכן גם באייגו יש שיפור בצריכת הדלק. מדובר ב-2% בגרסה הרובוטית ל-22.2 ק"מ לליטר, ו-5% בגרסה הידנית ל-23.2 ק"מ לליטר. מעבר לזה הוחלפו בולמי הזעזועים לשיפור נוחות הנסיעה ואחיזת הכביש, ונעשו שינויים לבידוד רעשי החוץ (כביש ורוח).
תא הנוסעים קיבל שינויים שעיקרם תוספות איבזור. הגרסה הרובוטית קיבלה תיפעול הילוכים מאחורי ההגה בנוסף לאפשרות מידית ההילוכים עצמה. בנוסף ההגה זכה לציפוי עור לכל הגרסאות, נוספו עוד זוג רמקולים כסטנדרט (4 רמקולים סה"כ) וחיבור USB ובלוטות' למערכת השמע.
אלינו אמורה להגיע האייגו בחודש אפריל ולהצטרף לקטגורית המיני שתופסת תאוצה בתקופה האחרונה.