אסטרה GTC (שלוש דלתות)בחברת שלמה, יבואנית אופל, מציינים בסיפוק מכירת 4,078 מכוניות בשנת 2011. ביבואנית מצפים למכור כ-6,000 יחידות ב-2012, כאשר חלק מהצמיחה תבוא בזכות החידושים הצפויים במבחר דגמי היצרנית בארץ.

בתחילת השנה צפויה הצטרפות גרסאות שלוש דלתות למבחר של המותג הגרמני. זה יקרה באופל קורסה שתגיע במספר גרסאות, ובאופל אסטרה GTC שתגיע עם מנוע 1.4 ליטר טורבו. בחודש מאי יצטרף למבחר הזפירה החדש, כאשר גם כאן המנוע העיקרי יהיה 1.4 ליטר טורבו. מעט אחרי אמורה לעלות לארץ האנטרה, כדי להתחרות באחותה, שברולט קפטיבה ספורט שתגיע בקרוב, ובשאר כלי הפנאי הקומפקטיים.
עד אותה תקופה אמור להתחיל גם שיווק אופל מריבה, המיקרוואן החדש יחסית, והוא יכוון בעיקר לתחום המוניות. בסוף הקיץ אמורה להגיע התוספת החשובה ביותר במבחר, גרסת הסדאן של האסטרה. מדיניות המחירים כאן עוד לא ברורה, אבל ברור שבאופל ישאפו למקמה באזור גרסת חמש הדלתות.
אם לא די בכך, בשלמה מתכוננים להשקת החטיבה המסחרית של אופל, עם הגעת הקומבו (למעשה פיאט דובלו עם סמל שונה), הוויווארו והמובאנו (תאומים זהים של רנו טראפיק ומאסטר שתוכננו בצרפת). ראשון יגיע הוויוארו כבר בתחילת השנה, בקיץ ינחת הקומבו עם שפע גרסאות מרכב ותיבה ידנית ולקראת סוף השנה יגיע המובאנו.