חברת מכשירי תנועה, יבואנית פורשה לישראל, פרסמה את המחירון החדש ל-2012. המחירון החדש מצביע על עליית מחירים למרבית הדגמים, למעט דגמי הבוקסטר והקאיימן שנשארו כבעבר.
פורשה קאיין בגרסת ה-3.6 ליטר (290 כ"ס), מוצע בשתי רמות גימור – אקזקיוטיב ולקשורי שמחיריהם עומד על 574,000 שקלים (550,000 שקלים בעבר) ו-649,000 שקלים (630,000 שקלים בעבר) בהתאמה. מחירו של הקאיין דיזל עומד על 592,000 שקלים (3.0 ליטר, 240 כ"ס) ברמת גימור אקזקיוטיב. גרסת הלקשורי תעלה 667,000 שקלים. הקאיין S, עם מנוע V8 בנפח 4.8 ליטר ו-400 כ"ס, מוצע ברמת גימור לקשורי ומחירו עלה ל-857,000 שקלים (820,000 בעבר). מחיר גרסת הטורבו עומד על 1,350,000 שקלים (1,286,000 שקלים בעבר).

פורשה פאנאמרה, מכונית הסאלון של היצרנית המשווקת במגוון גרסאות ומנועים (כולל גרסת ה-GTS שלאחרונה בישרנו לכם על תחילת שיווקה), מתחילים המחירים ב-785,000 שקלים לגרסת ה-3.6V6 ליטר (300 כ"ס), ומאמירים עד ל-1650,000 שקלים לגרסת הטורבו S (טווין טורבו 4.8V8 ו-550 כ"ס). בתווך ישנה עליית מחירים שנעה בין 30,000 שקלים ל-120,000 שקלים לכלל הדגמים.

פורשה 911 החדשה (991), שנחתה לא מכבר בישראל, מוצעת בצמד גרסאות – קאררה וקאררה S, עם אפשרות לתיבה ידנית (שבעה הילוכים), או אוטומטית (PDK), ובשתי תצורות – קופה וקבריולט. המחירים מתחילים ב-879,000 שקלים לקאררה קופה (914,000 שקלים לאוטומטית), מחירה של הקאררה S עומד על 1,065,000 שקלים (1,090,000 שקלים לאוטומטית). מחיר ה-911 קבריולט בגרסת ה-S עומד על 1,165,000 שקלים (1,190,000 שקלים לאוטומטית).

כאמור, מחירי פורשה בוקסטר ואחותה הסגורה, פורשה קאיימן, אשר עתידות להיות מוחלפות בדור חדש (כנראה עוד השנה), לא השתנו. המחירים מתחילים ב-478,000 שקלים לבוקסטר 2.9 ליטר עם תיבה ידנית (255 כ"ס), ו-645,000 שקלים לבוקסטר S ותיבת PDK (מנוע 3.4 ליטר, 310 כ"ס). מחירי הקאיימן מתחילים ב-511,500 שקלים ל-2.9 ליטר ידנית (265 כ"ס) ועד ל-700,500 שקלים לגרסת ה-S עם תיבת ה-PDK (מנוע 3.4 ליטר, 320 כ"ס).