מיצובישי מיראז'המכונית החשובה ביותר ב-2012 עבור מיצובישי, קשורה דווקא לתחום בו לא נכח המותג היפני בארץ מעולם פלח המכוניות הקטנות. מדובר במיראז' (Mirage, תעתוע), שאת הבקרוב שלה ראינו דרך מכונית תצוגה לפני כמעט שנה בז'נבה ואשר לאחרונה, בתערוכת טוקיו, הפכה למציאותית.
השם מיראז' שימש בעבר את מיצובישי בשוק האמריקני, עבור גרסאות סדאן של הקולט (אשר באופן מוזר היו שונות מהלאנסר של אותן שנים למרות בסיס משותף). המיראז' החדשה היא המכונית הגלובאלית הקטנה של היצרנית, והיא תיוצר בתאילנד. היא אינה ננסית כמו מכוניות המיני, אבל קטנה מהמקובל בתחום הסופרמיני הנוכחי. חשוב לא פחות, היא אמורה להיות זולה משמעותית ממכוניות הסופרמיני, מה שיאפשר לה כנראה להציע בארץ תג מחיר תחרותי מאוד (ההימור שלנו הוא על איזור ה-70,000 שקל).
המכונית הקטנה הזו (אורך של 371 ס"מ) תגיע אלינו עם מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ליטר, או עם מנוע ארבעה צילנדרים בנפח 1.2 ליטר, ותוצע עם תיבה ידנית או אוטומטית רציפה. בחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל, נמנעו מלהביא בעבר את הקולט שנמכרה באירופה, בגלל מחיר גבוה יחסית והיעדר תיבה אוטומטית אמיתית, אך מהמכונית החדשה הציפיות שלהם גבוהות ביותר ובצדק. מבחינתם זו מכונית שיכולה לסייע למיצובישי לטפס מעלה בטבלת המכירות.