למרות הרעש התקשורתי, ככל הנראה לא תהיה 911 היברידית בזמן הקרוב. גם לא דיזל...מתיאס מולר הגיע באוקטובר 2010 מפולקסווגן לנהל את פורשה בתקופה רגישה והרת גורל עבורה. "כאשר הגעתי לפורשה החברה היתה מרוכזת בעיקר בנושאים פיננסיים – פחות במכוניות" סיפר מולר לעיתון הגרמני Automobilwoche. "שמתי בראש מעיני את המכונית בחזרה במרכז הפוקוס וכיום אנו יכולים לעשות כן, עם שקיעת אבק האנדרלמוסיה הפיננסית – וכך צריך להיות". מולר גילה עוד שעד לשנת 2018 בכוונת החברה להתמקד מדי שנה בדגם אחד עיקרי כאשר אל 4 שורות הדגמים הקיימים יצטרפו 3 דגמים נוספים: הקאג'ון המתוכנן והמוכר זה מכבר הוא אחד מהם, דגם שני ימוקם בין ה-911 קאררה ל-918 ספיידר, קרי: תחרות קרובה יותר למכוניות העל מאיטליה ודגם שלישי אודותיו לא דלפו פרטים עד כה, והוא נותר כתעלומה.

ההסתערות על סין
השוק הגדול ביותר של ה-911 מחוץ לגרמניה הוא ארה"ב, כאשר קליפורניה היא המדינה בהארהב" בה קונים הכי הרבה פורשה; למעלה מ-5,000 יח' 911 נמכרו בקליפורניה בשנה האחרונה. השוק הסיני נמצא גם הוא בגידול מתמיד עבור פורשה, כאשר כבר עתה הוא החמישי בגודלו בעולם עבור ה-911, הליבה של פורשה והגן העיקרי בתעודת הזהות של החברה משטוטגרט. עיקר העבודה של פורשה בסין כרגע מתמקדת ב"העברת המורשת וההיסטוריה של הדגמים שלנו" עבור הסינים שלא כולם – ולא תמיד – גדלו אל תוך תרבות מוטורית מפותחת.
מולר נקרא לסוגיה של השוק הסיני הענק מהכיוון של התניות וחוקים מקומיים הדורשים ייצור – ואף שותפות עם יצרניות מקומיות. "עבור פורשה אחד הנכסים החשובים נקרא Engineered and produced in Germany", ענה מולר. "אבל, לא נשלול עקרונית הרכבה מקומית אם אלו יהיו התנאים, והשוק בעתיד יהיה גדול מספיק להצדיק את ההשקעה. לא נוותר מהר מדי על שוק כזה". זאת אומרת, בהחלט ייתכן בעתיד "פורשה Made in China".
ה-911 תמיד תהיה שם
"ה-911 קאררה היא ספקית הגנים של כל המוצרים שלנו" מסביר מולר. "השפעתה על כלל החברה והמוצרים שלנו היא כזו שלא נוכל לוותר עליה". זה אומר שנראה את ה"חיפושית על סטרואידים" עוד שנים רבות ובאופן שגם בחושך ניתן יהיה לזהות את צלליתה. לפורשה אין תוכניות להפוך ליצרנית-ענק המייצרת מיליוני מכוניות בשנה; הפוקוס מושם על הדברים עליהם הוא הושם עד כה, שעיקרם – כפי שמתיאס מולר הגדיר אותם – "שמירת ערך המותג והחברה, ורווחיות גבוהה", גם אם פורשה תמכור פחות. כאשר נשאל אודות ההכנסה של פורשה עוד יותר עמוק תחת כנפי פולקסווגן וההשפעה על ההתפתחות והעצמאות של פורשה הגיב באופן חד משמעי והבטיח שלפורשה שמורה העצמאות התכנונית והעיצובית, כאשר היתרונות שבשותפות עם קונצרן ענק כפולקסווגן הם יתרונות שינוצלו נכון. "פורשה תמשיך להיות עצמאית, נקודה".

911 דיזל?! היברידית? לא באופק
למרות מכונית הקונספט 911GT3 R Hybrid לא תהיה 911 היברידית. אבל, בשל החוקים ההולכים ומחמירים בתוככי הערים באירופה, המונעים כניסת רכב מוזן דלק למרכזי הערים, פורשה בהחלט בוחנת אופציות ליחידות הינע משולבות שתאפשרנה גם נסיעה על טהרת החשמל בלבד. גם דיזל לא נראה ככל הנראה בעתיד הנראה לעין ב-911, מאחר ולדעת קברניטי פורשה אין למכונית כזו כרגע לקוחות. מולר לא שולל מנועי דיזל בכלל בעתיד, אם וכאשר יווצרו התנאים לכך ואותו הדין לגבי מערכות הינע אלטרנטיביות (גז, מימן) שפיתוחן דורש גופים גדולים הרבה יותר מפורשה לשם פיתוחם והבשלתם לייצור. מתי? לא בטווח הזמן הקרוב.
פורשה: התוכניות ל-6 השנים הבאות (וידאו)
צילום: מנהל

7 דגמי פורשה עד 2018
כיום מציעים בפורשה 4 משפחות דגמים: 911, קאיין, פאנאמרה ובוקסטר/קאיימן. כאמור אל 4 אלו תצטרפנה בעתיד הקרוב 3 משפחות דגמים נוספות כאשר כבר כיום ידוע כאמור על הקאג'ון – הקאיין הקומפקטי – ועל דגם ספורטיבי שימוקם מעל ל-911 שייתכן אף שיעשה שימוש בשם מן העבר – 928. לגבי הדגם האחרון שיצטרף למשפחה ניתן רק לנחש ולהמר, וכרגע רוב הספקולציות מדברות על 'פורשה קומפקטית' שתהיה מאין ואריאציה של פורשה לפולקסוגן שירוקו או לאודי A3. פורשה נמצאת בתנופת עדכונים וגדילה, וללא ספק עוד נקבל לא מעט חדשות מעניינות מכיוונה בשנים הקרובות.