רנו גרנד סניק (מימין) וסניק המחודשים
קרוב לשלוש שנים לאחר השקתו, רנו סניק זוכה למתיחת פנים. המיניוואן הקומפקטי הצרפתי יוצע משנה הבאה עם עיצוב מחודש, שכולל יחידות תאורה בעלות מבנה תחתון קעור, פגוש קדמי חדש ותאורת יום מסוג לד (LED). השינוי בוצע לשתי גרסאות המרכב (סניק וגרנד סניק), וכמו במקור נשמר בידול ביניהן באמצעות פגושים שונים. הסניק הרגיל נמכר בישראל במחיר נמוך למדי של 144,000 שקל, בעוד שגרסת הגרנד הארוכה יותר עם שבעה מושבים עולה 159,000 שקל, בדומה למתחרותיה. בשלב זה לא ידוע אם יחולו שינויים בתמחור המיניוואן הקומפקטי בעקבות הרענון.
במסגרת מתיחת הפנים, רנו סניק יזכה למנועים חדשים ומעודכנים. וכך בעוד שאצלנו נמשיך בעיקר לקבל את מנוע ה-2.0 ליטר (143 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה), באירופה יוצעו צמד מנועי דיזל משודרגים (110 או 130 כ"ס) ומנוע טורבו-בנזין חדש (1.2 ליטר, 115 כ"ס) שיחליף את מנוע ה-1.6 ליטר (110 כ"ס) הוותיק. מנוע ה-1.2 ליטר צפוי להגיע בעתיד גם למגאן ולקליאו, שם הרלוונטיות שלו לשוק הישראלי תהיה גבוהה יותר.
מלבד שינויים אלה, הסניק יוצע גם עם יותר אבזור. בין היתר יוצעו מערכת לאזהרה מפני סטייה מנתיב, תאורה קדמית עם חיישן להחלפה אוטומטית בין אורות גבוהים לרגילים (למניעת סינוור רכב המגיע מלפנים) ומערכת לסיוע בזינוק בעלייה. תא הנוסעים, שנותר כמעט ללא שינוי מבחינת עיצוב, יכלול גם מערכת שמע משודרגת עם חיבור USB, בלוטות' ו-AUX, וגווני וסוגי ריפוד חדשים.