המתחרה של סאנגיונג לניסאן ג'וק
השקת סאנגיונג קוראנדו מסמנת לא רק שינוי כיוון בדרכה של סאנגיונג, אלא גם תנופה בפיתוח והצגת דגמים חדשים ומחודשים אחרי תקופה ארוכה של קיפאון. לחלק מהתנופה אחראית כמובן גם הזרקת המזומנים של חברת מהינדרה ההודית, בעלת הבית הנוכחית של סאנגיונג.
 
החידושים של סאנגיונג יחלו להגיע אלינו כבר בתחילת 2012. בפברואר או מרץ אמור לנחות כאן טנדר חדש בשם SUT-1, אשר יחליף את האקטיון ספורט ובניגוד לקוראנדו עדיין יסתמך על מבנה של שלדה נפרדת והנעה אחורית. למרות שהוא מבוסס על שלדת האקטיון, הרכב החדש יציע מראה בסגנון הקו החדש של היצרנית, רמת בטיחות גבוהה יותר ומנוע חזק מבעבר. מדובר בגרסה למנוע ה-2.0 ליטר טורבו-דיזל של הקוראנדו, שתייצר 155 כ"ס. אחרי כן צפויים הרקסטון והרודיוס לעבור מקצה שיפורים, במהלכו הם יקבלו את מנוע ה-2.0 ליטר דיזל החדש והחסכוני יותר. שניהם אמורים להגיע אלינו באמצע השנה. לקראת סוף 2012 יגיע אלינו הקוראנדו החדש גם עם מנוע הבנזין.
 
ב-2013 מצפים בסאנגיונג להשיק קרוסאובר קטן יותר שעשוי להתחרות עם ניסאן ג'וק. הוא יצויד במנוע 1.6 ליטר בנזין ויהיה בעל הנעה קדמית. החברה עשויה להציג גם קיירון חדש וגדול יותר במהלך 2014. ואולם השינוי המעניין ביותר במהלכי היצרנית שמור ל-2014. הקוריאנים אמורים להציג  מכונית נוסעים חדשה עם שני מרכבים: סדאן והאצ'בק. היא תצויד במנוע 1.6 ליטר. ואם הקצב הזה יישמר, סאנגיונג לא תתקשה למלא את החלל שתותיר עזיבת דייהטסו באולם התצוגה של טלקאר.