סוזוקי סוויפט בגרסת כלאיים
סוזוקי סוויפט תוצג בתערוכת טוקיו (11-3 בדצמבר לקהל הרחב) בגרסת כלאיים מתקדמת. מדובר בינתיים בגרסת תצוגה, אך כזאת שעשויה להגיע לייצור בתוך כשנתיים, ולהתחרות בגרסת הכלאיים של טויוטה יאריס החדשה, הצפויה בשנה הבאה. הסוויפט EV הייבריד, שתכונה גם סוויפט Range Extender (מאריך טווח), היא מכונית כלאיים עם מנוע בנזין עיקרי ומנוע חשמלי לטווחים קצרים הנטען משקע החשמל.
סוזוקי לא מפרסמת פרטים מלאים על המכונית, אך מעריכה כי טווח הנסיעה החשמלי של הסוויפט יעמוד על בין 20 ל-30 ק"מ, בדומה לזה של הגרסה הנטענת של טויוטה פריוס. טווח זה יאפשר נסיעות קצרות בתוך העיר ללא זיהום, כאשר לנסיעות ארוכות יותר ניתן יהיה להשתמש בסוויפט ההיברידית כבכל סוויפט אחרת הצורכת בנזין.
תצוגה לשם תצוגה
לצד סוזוקי סוויפט, היפנים יציגו בתערוכה גם צמד מכוניות תצוגה ללא כוונה לייצור. אלו יהיו הרגינה (Regina) והקיו (Q), כאשר הראשונה מבין השתיים רומזת לדברי סוזוקי על הכיוון הכללי שתאמץ מכונית קטנה עתידית, מה שמסביר גם את העיצוב השגרתי יחסית. הרגינה תוכננה תוך שימת דגש למשקל עצמי נמוך ככל הניתן (730 ק"ג במקרה הזה) ואווירודינמיות מיטבית. כתוצאה מכך מהנדסי סוזוקי מעריכים כי דגם שכזה יוכל לנסוע 32 ק"מ לכל ליטר בנזין בממוצע, ולפלוט בתהליך 70 גרם פחמן דו-חמצני בלבד.
הקיו מזכירה מאוד את ניסאן פיבו שהוצגה בטוקיו לפני שש שנים. מדובר במעין תא עגלגל עם גלגלים בולטים, ואורך כולל קטנטן של כ-250 ס"מ בלבד. הקיו מיועדת לשני מבוגרים (או מבוגר ושני ילדים), ותציע מנוע חשמלי עם טווח נסיעה שיגביל אותה לנסיעות עירוניות קצרצרות. סוזוקי לא מפרסמת פרטים נוספים כלשהם לגבי צמד מכוניות התצוגה.