סיאט איביזה
יריבה חדשה-ישנה לרנו קליאו ב-70,000 שקל: סיאט איביזה. חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט, מודיעה על "מבצע עד גמר המלאי" של דגם ה-1.4 ליטר הידני של האיביזה, במחיר של 70,000 שקל. מדובר בהוזלה של 29,000 שקל בהשוואה למחיר הדגם עד עתה, כזו שלבטח לא תשמח את מי שרכש את הדגם במחיר המקורי, אך תאפשר למי שלא יכל להרשות לעצמו את האיביזה עד עתה לרכוש אחת. זוהי פעם שנייה בה צ'מפיון מוטורס מבצעת מהלך דומה השנה, לאחר שלפני מספר חודשים הוצעה סקודה פאביה 1.4 ידנית במחיר דומה.
סיאט איביזה שתוצע במבצע, במספר של מאות יחידות במלאי ומאות נוספות במשלוחים עתידיים, תצויד במנוע ה-85 כ"ס הוותיק של קונצרן פולקסווגן. הוא משודך לתיבת חמישה הילוכים ידנית ומאפשר מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 11.8 שניות ומהירות מרבית של 177 קמ"ש. תצרוכת הדלק עומדת על 16.9 ק"מ לליטר בממוצע (נתון מעבדה).
אבזור האיביזה, שתוצע ברמת הגימור המוכרת 'רפרנס', יכלול בקרת שיוט, מערכת למניעת התדרדרות, שני חלונות חשמל ומערכת שמע מקורית. אבזור הבטיחות יכלול ארבע כריות אוויר, זאת בהשוואה לשש כריות אוויר (שתיים נוספות להגנה על ראש הנהג והנוסע בפגיעת צד) בקליאו המוזלת, שמנגד לא מציעה מערכת נגד התדרדרות או מערכת שמע מקורית (התקנה מקומית במקום).