פורד פוקוס ID Agency
פורד תציג בתערוכת השיפורים של SEMA, שתיערך ב-4-1 בנובמבר, שורה של מכוניות משופרות. היצרנית תצטרף בכך למרבית יצרניות הרכב הגדולות, שיציגו אף הן גרסאות משודרגות של דגמיהן. שוק השיפורים מגלגל מילארדי דולרים מדי שנה, ולהשתתפות בתערוכה יש משמעות גדולה לא רק לרווחים, אלא גם ליצירת תדמית צעירה ומעניינת לדגמים השונים.
פורד תתמקד השנה בעיקר בפוקוס החדשה ובפיאסטה, שיזכו ל-10 גרסאות משופרות שונות. את הגרסאות יציגו סדנאות שיפורים כמו רוש (Roush), קוב (Cobb) ו-3dCarbon, ומרביתן יציעו רק שינויים קוסמטיים שונים. מוטיב חוזר הוא שימוש נרחב בסיבי פחם (מזויף או בחומר האמיתי), מרכב מונמך, חישוקי גלגלים גדולים עם צמיגים בחתך נמוך ושפע ספויילרים.
פורד פוקוס למשל תוצע בגרסת ID Agency, שנצבעה בירוק ועוצבה לדברי פורד בהשראת סדנאות השיפורים של יפן ואירופה. בגרסה זו היא מצוידת במושבי ספורט של רקארו, בלמי ברמבו ובאגזוז זרימה חופשית. גרסה אחרת, המבוססת על פורד פוקוס סדאן ועוצבה על-ידי קפאלדי רייסינג (Capaldi Racing), מצוידת בשדרוגי מנוע וכיול מתלים, בדיפרנציאל טורסן למירוצים ובאגזוז זרימה חופשית. לגרסה זו מרכב אפור-כתום ותאורת לד.