מק'לארןMP4-12C על פס היצור מקלארן הרשמית לא מזכירה את הנושא ולו במילה, אך שמועות שנפוצות בשבועות האחרונים במדיה האירופאית טוענות בתוקף על בעיות חמורות בפס הייצור של מכונית-העל הבריטית. בעיות שהובילו הלכה למעשה לעצירת הייצור.

אתר הרכב הרומני אוטו-אוולושן (Auto Evolution) דיווח לאחרונה שחור על גבי לבן כי מקורות במקלארן מודים שהייצור נעצר. הנהלת מקלארן החליטה לעצור את הייצור לחלוטין עד שיימצא פיתרון לבעיות שצצו בפס היצור, מה שכנראה מצביע על עומק הצרות שם. מסתבר שבעיות הייצור נובעות מחלקים מסוימים שהתגלו כפגומים – מה שיכול להיות חצי צרה, שכן כנראה שבקרת הייצור בחברה הקטנה פועלת היטב, ושמדובר ככל הנראה בספקים ש"מזייפים". עד כה התגלו בעיות ממשיות במנגנוני נעילת הדלתות, חיפוי המנוע השקוף, לוח המחוונים ואפילו כניסת לחות אל תא הנוסעים כתוצאה מאיטום לוקה בחסר.

על סמך הדיווח של אוטו-אוולושן לא ברור האם לקוחות שכבר קיבלו את ה-MP4-12C יזכו ל'ריקול' לסור למוסך לתיקון או שכבר דווחו על הבעיה. אין ספק שאם כל הפרטים נכונים, הרי שמדובר בפאדיחה שלא אמורה לקרות בליגה הזו של המכוניות, אבל, כפי שאומרים, "זה קורה במשפחות הטובות ביותר" והשאלה הגדולה היא כיצד תתמודד היצרנית האקסקלוסיבית עם העניין.