דוקאטי דיאבל AMGשיתופי פעולה בין יצרנים מתחומים שונים הוכחו זה מכבר כטובים לעסקים, או לכל הפחות – לפרסום ולחשיפה. דוקאטי הנה יצרנית אופנועים איטלקית נודעת ורבת זכויות שלא זקוקה ליועצים; חטיבת הביצועים של מרצדס – AMG – גם היא אינה קוטלת קנים ומן הסתם לא מעוניינת להיכנס לתחום הדו-גלגליים. למרות זאת, חברו שתי החברות יחד בכדי להציע גרסה מיוחדת של דוקאטי דיאבל, שכבן אצולה ראוי נהנה משם ארוך: דוקאטי Diavel AMG Special Edition.

הדיאבל הנו אופנוע שרירים עירום, קרי: הרבה כוח ומראה החושף יותר ממסתיר. המנוע הוא V-טווין בנפח כ-1,200 סמ"ק המציע כ-160 כ"ס, שזה לא מעט למשקל עצמי של 210 ק"ג. עיקר הייחוד בגרסת הדיאבל המשותפת לדוקאטי ו-AMG הוא קוסמטי. כבסיס משמשת גרסת הקרבון היקרה בליין של הדיאבל הכוללת חלקים רבים העשויים מהחומר הקל, החזק והיקר הזה. הצביעה בשחור מט נועדה גם להוות קונטרסט ראוי ללבן הבוהק בו צבועים השלדה, החלק העליון של מיכל הדלק וחיפוי הזנב. הצבע נלקח מרשימת האופציות הבלעדיות ל-AMG ולמי שלא שם לב – מדובר ב-"Diamond White" הייחודי. החישוקים, כונסי אוויר ומערכת הפליטה נושאים כולם את לוגו AMG וזו האחרונה אף פותחה במיוחד עבור דגם זה. בנוסף, בכדי באמת לקבל תחושת ייחוד ואקסקלוסיביות, מקובעת בצידו השמאלי של המנוע לוחית עם שמו וחתימתו של עובד דוקאטי שהרכיב את המנוע.

דוקאטי תציע את ה-Diavel AMG Special Edition החל מתחילת 2012, כאשר יחד איתו תוצע גם חליפת עור וקסדה ייעודית. מחיר וכמויות שתיוצרנה לא נמסרו.