הונדה אינסייט המחודשת
הונדה אינסייט עוברת מתיחת פנים ראשונה, פחות משלוש שנים לאחר שהוצגה בתערוכת דטרויט 2009. מכונית הכלאיים הקטנה תזכה לשורה של שינויים ושיפורים, במטרה לענות על הביקורת שנשמעה כלפיה בנושא נוחות נסיעה, איכות תא הנוסעים ואפילו תצרוכת הדלק. בין היתר, היפנים מבטיחים שיפור בנתון פליטת הפחמן דו-חמצני (שמצביע גם על שיפור בתצרוכת הדלק), שיעמוד על 96 גרם לק"מ בממוצע לעומת 101 בעבר, שיפור של כ-5%. בשווקים מסוימים באירופה הירידה מתחת ל-100 גרם פירושה שורה של הטבות מס והנחות באגרות שונות.
את השיפור בתצרוכת הדלק היפנים השיגו באמצעות שיפורים אווירודינמיים (כולל שינוי לספויילר האחורי, שגם יאפשר ראות עדיפה לאחור), הפחתת החיכוך במנוע ושינויים לתיבה הרציפה. העיצוב החיצוני לא השתנה משמעותית, וכולל כעת מלבד הספויילר האחורי החדש גם סבכה קדמית שונה. הונדה מבטיחה גם שינוי לכיול המתלים לטובת נוחות נסיעה עדיפה, ושיפורים לתא הנוסעים. בשלב זה פורסמה רק תמונה אחת של האינסייט המחודשת, ותמונות ופרטים נוספים צפויים בתערוכת פרנקפורט בתוך פחות משבועיים.
האינסייט המחודשת תגיע לישראל בשנה הבאה, כך על-פי חברת מאיר, יבואנית הונדה. בשלב זה עדיין לא ידוע אם יהיה שינוי ברמת האבזור או מחיר הגרסאות המשווקות בישראל.