האינפיניטי FX של פטל
אלוף הפורמולה 1 סבסטיאן פטל, תכנן גרסה מיוחדת ל-FX של אינפיניטי, כך על-פי הודעה שפרסמה חטיבת היוקרה של ניסאן. רכב הפנאי הגדול יזכה לשורה של שיפורים אווירודינמיים, שנועדו לשפר את יכולת הכביש שלו. אינפיניטי לא מפרטת באילו שינויים בדיוק מדובר (למעט אלו הנראים בעין, כמו הספויילרים מלפנים ומאחור והחישוקים השחורים), ובינתיים גם לא ידוע אם בוצעו שינויים מכניים למנוע או למערך המתלים (אך מהתמונה הבודדת שפורסמה נראה כי הרכב עבר הנמכה מסוימת).
אינפיניטי FX הוא דור שני לרכב הפנאי היוקרתי הגדול של המותג, והוא מוצע עם מנועי V6 (בנפח 3.5 או 3.7 ליטר) ו-V8 (בנפח 5.0 ליטר), כמו גם עם מנוע טורבו-דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר. הוא הוצג בדור הנוכחי בתערוכת ז'נבה במרץ 2008, ולאחרונה עבר רענון קוסמטי קל, אותו המהדורה המיוחדת של פטל נולדה כדי לקדם. בשלב זה לא ברור אם מדובר בגרסה שתוצע בייצור סדרתי, או רק בדגם תצוגה.
סבסטיאן פטל הוא נהג הפורמולה 1 של קבוצת רד-בול. בעונה הקודמת הוא זכה בתואר אליפות הנהגים, והפך לאלוף הצעיר בהיסטוריה של הספורט המוטורי היוקרתי בעולם. מכוניתו מצוידת במנוע רנו, אך משמשת גם ליחסי הציבור של אינפיניטי. כחלק מחוזה העסקתו, פטל משמש כ"שגריר" של אינפיניטי ברחבי העולם.