מרצדס SLK, גרסת הדיזל
מרצדס תציע את ה-SLK החדשה גם עם מנוע דיזל, לראשונה מאז הושקה הרודסטר הקטנה ב-1996. הדור השלישי של פתוחת הגג הדו-מושבית עם הגג הקשיח, יוצע בגרסת SLK 250CDI, שתצויד במנוע 2.2 ליטר עם ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. למנוע נתון הספק זהה לזה של גרסת ה-SLK 250 עם מנוע בנזין, 204 כ"ס, אך נתון המומנט גבוה בהרבה ועומד על 51 קג"מ (31.6 עם מנוע הבנזין).
נתוני הביצועים של גרסת הדיזל מרשימים, עם 6.7 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (לעומת 6.6 בבנזין) ומהירות מרבית זהה של 243 קמ"ש, כל זאת בשידוך לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית. תיבת שישה הילוכים ידנית תוצע בשנה הבאה. למרות הביצועים הכמעט זהים, ה-CDI תהיה חסכונית באופן משמעותי מגרסת הבנזין, עם תצרוכת דלק ממוצעת של 20.4 ק"מ לליטר לעומת בין 13.7 ל-14.5 ק"מ לליטר בממוצע בדגם הבנזין. בהתאם גם פליטת ה-CO2 נמוכה יותר, עם 128 גרם לק"מ בממוצע לעומת בין 160 ל-169.
גרסת הדיזל החדשה תהיה זהה בעיצובה ואבזורה לדגמי הבנזין, כשההבדלים היחידים נמצאים מתחת למכסה המנוע ובלוח המחוונים, שם יש שעון סל"ד שונה. היא תעלה באירופה אותו מחיר בדיוק כמו דגם הבנזין המקביל, כלומר כ-42,000 יורו (כ-213,000 שקל). בישראל גרסת הבנזין (SLK 250) עולה 475,000 שקל, בעוד שגרסת הדיזל ככל הנראה לא תגיע אלינו כלל.