אלון דאי, מוביל את החבורה
אלון דאי ורוי ניסני, שני הצעירים הישראלים המתחרים באליפויות מסלול באירופה, נפגשו בסוף השבוע על מסלול רד בול רינג שבאוסטריה. אלון דאי, המתחרה באליפות הפורמולה 3 הגרמנית, התחרה בשני מירוצים בסוף השבוע, בעוד רוי ניסני, המתחרה באליפות פורמולה מאסטר, התחרה בשלושה.
סוף השבוע החל לא טוב במיוחד עבור אלון, כשבמוקדמות לשני המירוצים השיג את המקום התשיעי בלבד. עם זאת, בזכות יכולותיו על אספלט רטוב, התנאים הגשומים במירוץ הראשון שיחקו לטובתו והוא סיים חמישי ואף קבע את ההקפה המהירה ביותר במירוץ, בהפרש של כמעט שנייה שלמה (על מסלול בן כדקה וחצי). המירוץ למחרת התקיים על אספלט יבש וכבר בפתיחה נתקל אלון בבעיות – המכונית שלפניו נתקעה והוא נאלץ לעקפה ולאבד מספר מיקומים. מספר הקפות מאוחר יותר הוא נהנה מפרישות של מכוניות לפניו ומתמקם שביעי. עד סוף המירוץ הוא מצליח לבצע עוד שלוש הקפות מרשימות ומסיים במקום הרביעי והמכובד.
עוד שלושה סופי שבוע כאלה נותרו עד לסיום העונה, ואלון ממוקם כעת חמישי – שש נקודות בלבד מהמקום השלישי.
באשר לרוי ניסני – סוף השבוע שלו דווקא החל מצוין, עם מקום שלישי על הגריד ביציאה למירוץ הראשון. אבל היה זה מירוץ קצר עבור רוי. בהקפה הרביעית מכוניתו נפגעה מאחור על-ידי נהג אחר והוא התנגש במעקה הבטיחות ונאלץ לפרוש. עקב זאת הוא נאלץ לצאת מהמקום האחרון על הגריד למירוץ השני, שהתקיים למחרת. לאורך המירוץ הוא עוקף מספר נהגים ומתקדם מהמקום ה-22 אל המקום ה-13, כשממש לקראת הסוף הוא נהנה מתאונה של שלושה נהגים לפניו ומסיים עשירי.
המירוץ השלישי היה המוצלח ביותר עבור רוי לאורך סוף השבוע. הוא החל אותו מהמקום העשירי, וסיים אותו רביעי לאחר סדרת עקיפות מרשימה וגם מעט עזרה מנהגים שקיבלו עונשים או סבלו מתאונות. כעת הוא ממוקם שמיני בטבלת האליפות, כאשר גם עבורו נותרו עוד שלושה סופי שבוע עד לסיום העונה.