לנד רובר דיפנדר
לנד רובר דיפנדר, הרכב הוותיק ביותר שנמכר בישראל בהפרש מכובד (הושק רשמית בשנת 1948), זוכה למנוע טורבו-דיזל חדש. במקום יחידת ה-2.4 ליטר שהוצעה עד עתה, יהיה מנוע 2.2 ליטר שיספק את אותו ההספק (122 כ"ס ב-3,500 סל"ד) ואותו המומנט (36.7 קג"מ ב-2,000 סל"ד), וגם ישודך לאותה תיבת שישה הילוכים ידנית.
המנוע החדש יאפשר לדיפנדר להמשיך ולהימכר באירופה, תודות לכך שהוא יעמוד בתקני זיהום האוויר יורו-5 המחמירים יותר שייכנסו לתוקף בינואר 2012. וכך למרות שתצרוכת הדלק ופליטת הפחמן דו-חמצני (CO2) לא השתנו, המנוע החדש יפלוט פחות חלקיקים רעילים (NOx ,HC ו-CO). ספק אם זה יספיק בשביל לשפר את הציון הירוק שלו בישראל (15, הגבוה ביותר).
וכך תצרוכת הדלק תוסיף לעמוד על 10 ק"מ לליטר בדגם הקצר (90) ותשעה ק"מ לליטר בדגמים הארוכים (110 ו-130). פליטת ה-CO2 תעמוד בהתאמה על 266 גרם ו-295 גרם לק"מ בממוצע. הביצועים דווקא שופרו קלות, כאשר המהירות המרבית הנמוכה של הדגם הישן (132 קמ"ש) שופרה ל-145 קמ"ש.