לקסוס GSשם מלא: לקסוס GS
אחיות לפלטפורמה: אין
מתחרות עיקריות: אודי A6, אינפיניטי M, ב.מ.וו סדרה 5, יגואר XF, מרצדס E קלאס
כדאי לדעת עליה: לקסוס GS היא מכונית סאלון יוקרתית, שמתחרה בב.מ.וו סדרה 5 ומרצדס E קלאס במיוחד בשוק האמריקני, שם ללקסוס דומיננטיות ארוכת שנים. ה-GS הנוכחית היא דור שלישי למכונית הסאלון, והוצגה עוד בשנת 2004. זו הייתה מכונית סאלון ראשונה עם מערכת כלאיים (בנזין וחשמל), ועודנה היחידה עם מערכת כזו בישראל. מחליפתה צפויה להגיח לאוויר העולם ב-18 באוגוסט, בתערוכת המכוניות הקלאסיות ומכוניות היוקרה של פבל ביץ', קליפורניה.
כל מה שטוב: מנוע שקט וגמיש ב-GS 300 וחסכוני באופן חריג ב-GS 450h. נוחות נסיעה והתנהגות כביש במיוחד במהירות גבוהה, איכות, אבזור, מחיר.
כל מה שרע: גרסת הכלאיים מעט פחות נוחה מהרצוי, תא מטען קטן יחסית, מרווח ראש, מיושנת, הנדסת אנוש לא מושלמת.
מה מקבלים: מנוע 3.0 ליטר עם 249 כ"ס ו-31.6 קג"מ, תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה אחורית. הגה ומושבים מתכווננים חשמלית עם זכרונות, בקרת שיוט, כניסה והנעה ללא מפתח, מערכת שמע עם בלוטות, חיבור USB ו-10 רמקולים, ושמונה כריות אוויר תמורת 397,500 שקל.
גרסה נבחרת: GS 450h. זו לא פריוס אבל אם אתם נוהגים הרבה בפקקים ובעיר, אתם עושים טובה לאיכות הסביבה ומקבלים רכב ייחודי יותר.
 
קשה להחליט מה לקנות? תשאלו אותנו ב"כוכבית אוטו" (3262*) מכל טלפון