טויוטה היילקס המחודש
טויוטה עדכנה את ההיילקס, הטנדר הוותיק שמשווק מאז שנת 2005. מתיחת הפנים תעניק לו חרטום חדש הכולל סבכת כרום גדולה יותר, פגוש שונה ויחידות תאורה עם חלק עליון ישר וקצוות מחודדים. מאחור יחידות התאורה נותרו זהות בצורתן, אך מקבלות גרפיקה שונה. העיצוב הכללי ומבנה המרכב נותרו ללא שינוי.
טויוטה היילקס המחודש יזכה גם לתא נוסעים משופר, שיכלול לדברי היפנים איכות חומרים טובה יותר וקונסולה עליונה עם מערכת מולטימדיה עם מסך "6.1 בחלק מהגרסאות. בטויוטה מבטיחים גם שילוב גוונים בעל מראה יוקרתי יותר בתא הנוסעים, אך מהתמונה שפורסמה ניכר שהמראה הכללי נותר תכליתי מאוד.
שינויים גדולים יותר בוצעו מתחת לעור, שם מנוע ה-2.5 ליטר טורבו-דיזל שודרג ויציע תצרוכת דלק עדיפה. הספקו יעמוד על 144 כ"ס ב-3,600 סל"ד והמומנט על 35 קג"מ ב-2,000 סל"ד, והוא יאפשר תצרוכת דלק ממוצעת של 13.7 ק"מ לליטר, לעומת 12 ק"מ לליטר בדגם הנמכר בישראל כיום (לו הספק ומומנט זהים). פליטת פחמן דו-חמצני ירדה אף היא בהתאם מ-219 גרם לק"מ בממוצע ל-193. בנוסף בטויוטה מציינים כי שלדת ההנעה האחורית הוחלפה בזו של ההנעה הכפולה, ותציע כתוצאה מכך מרווח גחון משופר וכושר גרירה גדול יותר של 2.5 טון.
ומתי אצלנו?
מחברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, נמסר לאתר אוטו כי ההיילקס המחודש ינחת אצלנו בראשית שנת 2012. בשלב זה עדיין לא ידוע אילו שינויים יהיו למפרט, למעט כמובן השינויים המכניים ותצרוכת הדלק המשופרת, ואם המחיר ישתנה.