אופל אינסיגניה
חברת שלמה, יבואנית אופל לישראל, מודיעה על תחילת שיווק גרסת הטורבו-דיזל (CDTI) של האינסיגניה. המשפחתית הגדולה שווקה עד עתה רק עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין עם 220 כ"ס, וגרסת הדיזל החדשה תציע תצרוכת דלק עדיפה למי שנוסע מרחקים ארוכים. אופל אינסיגניה תגיע אלינו בגרסת הדיזל החזקה ביותר במבחר, עם מנוע 2.0 ליטר המספק 160 כ"ס ו-35.7 קג"מ ב-1,750 סל"ד, ועם תג מחיר של 200,000 שקל.
האינסיגניה CDTI תוצע עם תיבת שישה הילוכים אוטומטית והנעה קדמית, ותציג תצרוכת דלק ממוצעת של 16.7 ק"מ לליטר (159 גרם פחמן דו-חמצני בממוצע לק"מ). זאת בהשוואה לנתון של 11 ק"מ לליטר בדגם הבנזין (214 גרם). הביצועים יעמדו על 9.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש (לעומת 7.8 שניות) והמהירות המרבית על 215 קמ"ש (לעומת 240).
אופל אינסיגניה דיזל תשווק בישראל ברמת גימור זהה לזו של גרסת הבנזין, הכוללת בין היתר מערכת שמע מקורית עם שבעה רמקולים ושליטה מההגה, בקרת אקלים עם פתחי איוורור ליושבים מאחור וחישוקים קלים. מנוע הדיזל יוצע רק בשידוך למרכב הסדאן (ארבע דלתות), ויעלה כאמור 200,000 שקל, 25,000 יותר מדגם הבנזין (175,000 שקל).