שבילי העפר הקשים של יוון הניבו בעיקר התבטאויות זהירות מצד מרבית הנהגים, אשר יודעים היטב כמה בוגדניים יכולים להיות הסטייג'ים של מירוץ האקרופוליס. עם תחילת הראלי נראה גם שכולם מממשים את הגישה הזהירה – כולם למעט אחד. פטר סולברג זרח מהרגע הראשון, ותפס הובלה של קרוב ל-30 שניות עוד לפני סיום היום. הראשון לקחת ממנו את סדרת הניצחונות בסטייג'ים היה סבסטיאן אוגייר מקבוצת סיטרואן, אך בסטייג' האחרון של היום היה זה דווקא לואב שניצח, בעוד אוגייר ומיקו הירבונן מאבדים זמן בכוונה בכדי להישאר מאחוריו לטובת סדר ההתחלה ביום למחרת. פטר סולברג, עם הובלה של כ-50 שניות, לא התכוון לאבד אפילו שנייה, אבל נאלץ להאט גם הוא כשנתקע מאחורי יארי-מאטי לאטוולה שאיבד את הדיפרנציאל הקדמי ונסע על הנעה אחורית בלבד. אוגייר (מימין) ולואב בתמונה רבת משמעות

עם תחילת היום השני נשמע הירבונן מעט מפויס כשאמר שהוא חייב לסיים עם נקודות בראלי הזה, אפילו אם המשמעות היא שעליו לוותר על ניצחון אפשרי. גם לואב נשמע כאילו כבר השלים שלא ינצח כאן – הוא ציין כי העובדה שעליו לעלות ראשון על השבילים המחוספסים, ביחד עם הנהיגה המצוינת של פטר בראלי, משמעותן כי יהיה כמעט בלתי אפשרי לתפוס את יריבו מנורווגיה. אבל שוב, המציאות הקשה היכתה בכולם, כשלואב וסולברג סובלים מתנאי הדרך ואוגייר מצליח לנצל זאת היטב ולהתקרב כדי 5 שניות בלבד מאלוף העולם לשנת 2003 תוך שלושה סטייג'ים. מעט מאוחר יותר הוא גם עוקף אותו, וכאילו כדי לסובב עוד את הסכין, גם לואב מבצע מחטף ועולה למקום השני. בסטייג' האחרון של היום עובר לואב למקום הראשון כשאוגייר מסיים כשתי שניות מאחוריו ומתלונן על אבק שהקשה מאוד על הראייה (כנראה שהאבק הפסיק בדיוק כשהוא ירד מאחורי לואב בזמנים...). סולברג מסיים שלישי את היום והירבונן מעט מאחוריו, רביעי.
היום האחרון היה קצר וקולע. אוגייר תפס את ההובלה בסטייג' הראשון, לואב החזיר אותה בשני, אבל אז לקח אותה שוב אוגייר ולא הרפה בשלושה הסטייג'ים האחרונים של היום, כולל הפאואר-סטייג' המסיים, בו ניצח. לואב סיים שני בעוד הירבונן עקף את סולברג המאוכזב וסיים שלישי.
לואב ממשיך להוביל את טבלת האליפות, כשאוגייר מתקרב להירבונן ומאיים על המקום השני לקראת ראלי פינלנד, שיתקיים בסוף יולי.

דירוג ראלי יוון:
1. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן) – 4:04:44.3 (26 נק')
2. סבסטיאן לואב (סיטרואן) – +10.5 (20 נק')
3. מיקו הירבונן (פורד) – 13.5+ (15 נק')
4. פטר סולברג (קבוצת פטר סולברג) –38.8+ (15 נק')
5. הנינג סולברג (סטובארט-פורד) – +5:24.7 (10 נק')
6. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 6:54.7+ (8 נק')
7. קימי רייקונן (אייס 1) – 8:29.4+ (6 נק')
8. יוהא האנינן (רדבול-סקודה) – 11:34.7+ (4 נק')

דירוג נהגים אחרי 7 מרוצים:
1. סבסטיאן לואב (סיטרואן)– 146 נק'
2. מיקו הירבונן (פורד)– 129 נק'
3. סבסטיאן אוגייר (סיטרואן) – 124 נק'
4. יארי-מאטי לאטוולה (פורד) – 76 נק'
5. פטר סולברג (סיטרואן פרטית) – 73 נק'
6. מאדס אוסטברג (סטובארט-פורד)– 48 נק'
7. מתיו וילסון (סטובארט-פורד) – 36 נק'
8. קימי רייקונן (אייס 1) – 24 נק'

דירוג קבוצות אחרי 7 מרוצים:
1. סיטרואן – 250 נק'
2. פורד – 195 נק'
3. סטובארט-פורד – 87 נק'
4. פטר סולברג – 61 נק'
5. אייס 1 – 34 נק'
6. מונצ'י-פורד – 32 נק'