קלנועיתאפיקים רכב חשמלי, יצרנית וממציאת המותג קלנועית, משיקה את ה'בריז-S'. מדובר בדור חדש של קלנועיות שכמו קודמיו גם הוא פותח ומיוצר בישראל. מבין המאפיינים החדשים נציין את מסך ה-LCD (שבו מידע על מהירות הנסיעה, מצב המצברים, טווח הנסיעה, תקלות, וכו'), ואת הבקר האלקטרוני המאפשר התאמה אישית של הכלי לצרכיו האישיים של הלקוח, לדוגמא: לקוח המתגורר באזור הררי יותאם עבורו כוח המנוע לנסיעות במעלה ההר.
"כשנתיים השקענו בפיתוח המוצר וזה השתלם." אמר שרון לבנטר, מנכ"ל אפיקים רכב חשמלי. "זכינו בפרס העיצוב הבינלאומי בתחרות Red Dot הנחשבת ליוקרתית בתחום העיצוב וגם בפרס עתי"ר (עיצוב תעשייתי ישראלי) לשנת 2011, מטעם משרד התמ"ת."
50% ממכירות אפיקים מופנות לשווקים שמעבר לים (שביניהן אוסטרליה, ארה"ב, קנדה, אנגליה, נורבגיה, הולנד וגרמניה) ושם נמצא גרסאות שונות של מוצרי החברה. אצלנו, הבריז-S, נכנס תחת התקינה הרפאית כמו, כסא גלגלים ממנוע חשמלית. על כן מהירותו מוגבלת ל-12 קמ"ש, הנסיעה מותרת מגיל 16 ומעלה ללא צורך ברישיון נהיגה או ביטוח.
הבריז-S מוצע בשתי תצורות (3 או 4 גלגלים), במבנה של מושב בודד או זוגי ועם גגון אינטגרלי וכיסויים צידיים. המחיר, בין 18,500 ל-24,500 שקלים.