סקודה אוקטביה vRS למדבריות המלח
סקודה אוקטביה תשתתף במירוץ מדבריות המלח בבונביל, ארה"ב, לציון עשור לשיווק גרסת הביצועים vRS בבריטניה. במירוץ ינסו אנשי סקודה להאיץ את המשפחתית הקומפקטית למהירות של למעלה מ-320 קמ"ש (200 מייל לשעה), באמצעות שורה של שיפורים ושינויים שבוצעו באוקטביה vRS סדרתית.
המכונית, שהחלה עם מנוע 2.0 ליטר שמייצר 200 כ"ס ו-28.5 קג"מ, שודרגה להספק של בין 550 ל-600 כ"ס ומומנט של 45.8 קג"מ. לכך אחראי בין היתר מגדש טורבו גדול מתוצרת גארט. לרכב המירוץ מערך מתלים משודרג, עם הנמכה של כמעט שמונה ס"מ ומתלים מתכווננים מסוג קויל-אובר מתוצרת K&W.
מכיוון שבלימה במדבריות המלח של בונביל כמעט ואינה נדרשת, לסקודה אוקטביה המשופרת בלמים קדמים קטנים לחסכון במשקל ולשיפור האווירודינמיות שהגיעו מהגרסה החלשה ביותר במבחר הסדרתי. מאחור לא מותקנים בלמים כלל. המכונית המשופרת שוקלת 55 ק"ג יותר מהדגם הרגיל, עם משקל עצמי של 1,450 ק"ג.
אירוע המהירות של בונביל, הנערך על משטחי המלח האדירים הסמוכים לסולט לייק סיטי, ייערך ב-20-13 באוגוסט. ישתתפו בו שלל חובבי מהירות בקו ישר, במיטב המסורת של האירוע שכבר נקבעו בו לא מעט שיאי מהירות עולמיים בתחום הרכב.