אודי R8 GT
אודי מחזירה לחיים את ה-R8 GT, גרסת הביצועים הקיצונית של ה-R8, והפעם כספיידר פתוחת גג ונחשקת במיוחד. ה-R8 ספיידר GT שוקלת 85 ק"ג פחות מספיידר רגילה (1,640 ק"ג), ומנועה המבוסס על יחידת ה-V10 המוכרת (5.2 ליטר), מפיק 560 כ"ס ו-55 קג"מ ומשודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית (עם מצמד בודד) והנעה כפולה.
שילוב משקל נמוך והספק גבוה (2.93 ק"ג בלבד לכל כ"ס), מביא לנתוני ביצועים מרשימים: מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש יארוך 3.8 שניות, המהירות המרבית עומדת על 317 קמ"ש. במקרה או שלא במקרה, מדובר בנתונים זהים לאלו של מרצדס SLS רודסטר החדשה, מתחרתה העיקרית של ה-R8 ספיידר. ה-GT החדשה איטית מגרסת הקופה, שעם משקל עצמי של 1,525 ק"ג האיצה מעמידה ל-100 קמ"ש ב-3.6 שניות ולמהירות מרבית של 320 קמ"ש.
כמו הקופה, לספיידר GT יהיו הבדלי עיצוב קלים מספיידר רגילה, הכוללים בין היתר ספויילר קדמי מובלט, מסיטי רוח בפגוש הקדמי וספויילר אחורי קבוע מאחור מסיבי פחם. יש גם תגי GT על המרכב ופתחי מפלט עגולים במקום אליפטיים. מחיר הגרסה החדשה יעמוד בגרמניה על 207,800 יורו (כמיליון שקל לפני מסים מקומיים), מה שלא צפוי להפריע לאודי למכור את כל 333 היחידות שיוצעו, ממש כפי שקרה עם ה-GT הסגורה שהוצעה במספר יחידות זהה.