פולקסווגן גולף R קבריולה. לתצוגה, בינתיים
פולקסווגן גולף R, הגרסה החזקה ביותר למשפחתית הקומפקטית, תוצע בקרוב גם בגרסת קבריולה. פולקסווגן מספקת לכך רמז עבה במיוחד בדמות הגולף R קבריולה, מכונית תצוגה אותה היא חושפת באירוע חובבי קונצרן פולקסווגן השנתי בוורטרסי, אוסטריה.
ה-R קבריולה עושה שימוש באותה יחידת כוח של הגרסה הסגורה, וזה אומר מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2.0 ליטר המספק 270 כ"ס ו-35.6 קג"מ בסיוע מגדש טורבו. הנתונים המרשימים יניבו גם ביצועים טובים, עם מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות משש שניות ומהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.
מלבד תוספת הכוח, ה-R קבריולה זוכה גם לטיפול העיצובי שהכרנו בהאצ'בק, וכולל פגוש קדמי עם פתחי אוורור גדולים ותאורת יום מסוג לד, וכמובן תגי R מלפנים ומאחור. חישוקי "19 בדגם התצוגה ("18 בגרסה הסדרתית) משלימים את המראה התכליתי. ל-R קבריולה יהיה מנגנון גג בד מתקפל, בדומה לגולף קבריולה הרגילה שהוצגה לאחרונה.
השקת הגרסה הסדרתית של ה-R קבריולה, מתוכננת לתערוכת פרנקפורט הקרובה בחודש ספטמבר. היא צפויה להגיע לשם ללא שינויים. סיכוייה לנחות בישראל נראים קטנים למדי, שכן גם גרסת ההאצ'בק לא משווקת כאן. שיווק הקבריולה הרגילה, עם זאת, נבחן על-ידי צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, "בחיוב".