טויוטה פריוס פלאג-אין(ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה לישראל, אמנם עדיין מנסים להסתדר ולמצוא פתרונות לבעיית אספקת כלי הרכב שנוצרה בעקבות המשבר ביפן, אבל כבר מתכוננים לדגמים חדשים שיגיעו ב-2012. טויוטה תפתח את השנה הזו עם שיווק היאריס החדשה, אשר הפעם תגיע עם תיבה אוטומטית אמיתית במקום רובוטית. באמצע השנה תגיע גרסת הכלאיים שלה, שאמורה להציע מחיר תחרותי יותר מזה של הונדה ג'אז ולהיות ההיברידית הזולה בשוק.

ובכלל, הצד הזה עומד להיות מאוד פעיל בטויוטה ב-2012, כאשר להיצע המקומי אמורה להצטרף טויוטה פריוס פלאג-אין (Plug-In) הנטענת משקע החשמל, ולצידה הפריוס+, גרסת המיניוואן של הפריוס עם שבעה מושבים. עדיין לא ברור אם הפריוס הנטענת תוגדר כמכונית חשמלית או כמכונית כלאיים, והיבואנית עדיין נמצאת בדיונים על כך עם משרדי הממשלה. עוד מכונית שתצא לשיווק סדיר ב-2012 תהיה האוריס HSD, גרסת הכלאיים של טויוטה אוריס, שאמנם כבר הגיעה לישראל השנה אך במספרים נמוכים.

חדשה נוספת עשויה לבוא מהצד האמריקני, עם תחילת שיווק קאמרי אמריקנית חדשה, שתגיע ממפעלי טויוטה בארה"ב. זאת כיוון שבסוף שנה צפוי שיווק הקאמרי הנוכחית להיפסק, ובטויוטה לא מתכוונים לייצר ביפן את הדגם החדש עם תקינה אירופית, כמו שנעשה בעבר.