הדיפנדר החשמלי
לנד רובר דיפנדר, אחד מכלי הרכב הוותיקים ביותר הנמכר כיום בייצור סדרתי, הפך לאחרונה לרכב חשמלי לא מזהם. זה קרה בתערוכת תיירות בדרום-אפריקה, שם שיתוף פעולה בין יצרנית המצברים אקסון לבין לנד רובר הניב דיפנדר חשמלי שלא פולט זיהום אוויר כלל בזמן פעולתו.
הרכב החדש, שמוגדר בינתיים כדגם תצוגה, מיועד לשימוש באתרי תיירות. טווח הנסיעה שלו עדיין מוגבל יחסית לדיפנדר דיזל רגיל, עם נתון של בין 80 ל-100 ק"מ בין טעינות. הוא מצויד במערך מצברי ליתיום-יון, עם קיבולת של 28.8 קילו-וואט שעה, ומשקל עצמי של 400 ק"ג. מצברים אלה מספקים הספק מרבי רגעי של 190 כ"ס, אך כדי לשמור על טווח נסיעה סביר הדיפנדר מיועד בעיקר לזחילה במהירות נמוכה.
דגם התצוגה מתבסס על דיפנדר 110, ללא שינויים מהותיים למרכב או לתא הנוסעים. הוא אובזר בגג ארעי ובמקום לנהג, שבעה נוסעים ומדריך תיירות. בשלב זה לא ידוע על תוכניות של אקסון או לנד רובר להציע את הדגם בייצור סדרתי, אך ייתכן שיוצע כערכת הסבה או בסדרת ייצור מוגבלת.