לורינסר S70, בערךסדנת לורינסר הגרמנית מציעה לימוזינת-על חזקה במיוחד, בלשון המעטה, לשוק הסיני בלבד. למעשה, הלורינזר S70 היא מרצדס S-קלאס החזקה ביותר שניתן לרכוש כיום, גם אם היא לא יוצאת את שערי מפעלי דיימלר שבשטוטגרט. יש להניח שגם לא תמצאו בקלות רבה מדי סדאן כלשהי חזקה כמוה: לא פחות מ-810 כ"ס מציע המנוע המשופר, אודותיו לא נמסרו פרטים מלאים, אך ניתן להעריך שכבסיס משמש מנוע ה-V12 של מרצדס. אגב, ההספק – 810 כ"ס – גבוה אף מזה של מוטציה אחרת על בסיס ה-S-קלאס, בראבוס 800 iBusiness 2.0.

בשלב זה מדובר באב-טיפוס יחיד שהוזמן על-ידי לקוח אנונימי, אך לורינסר מיהרה להודיע שהזמנות דומות כבר התקבלו, וכי הגרסה תוצע לכל מי שיוכל לשלם חצי מיליון יורו עבור הסופר-סדאן החזקה והמפוארת. המעניין הוא שה-S70 לא מוצעת בשווקים אחרים, בינתיים, ומיועדת לסין בלבד. השוק הסיני המתפתח אוהב מכוניות-על ומכוניות יוקרה ייחודיות, חזקות ומפוארות. לורינסר עשתה צעד חשוב בחשיפתה לשוק זה עם הדגם החדש, כאשר יש להניח שעוד נראה תגובות מצד יצרניות/סדנאות מתחרות, עם גרסאות לסין בלבד.

אגב, הסדנה אמנם לא שחררה כל תמונות רשמיות של המכונית, אך לפי המידע שברשותנו היא דומה לערכה האווירודינמית של לורינסר ל-S-קלאס, המופיעה בתמונות המצורפות.